  • 1. Data: 2004-06-02 10:06:21
    Temat: Jaki bank
    Od: "prodrive" <c...@p...fm>

    Po raz kolejny na swej drodze staje przed wyborem instytucji bankowej do
    obsługi firmy. Tym razem ma to być rachunek podstawowy dla spółki
    kapitałowej. Miałem już do czynienia a z kilkoma bankami jednak do dnia
    dzisiejszego nie mam wyrobionej opinii. Może tylko udało mi się przekonać
    ze z Pekao S.A. nie trzeba współpracować. W najbliższych dniach mam wybrać
    bank. Konto powinno mieć możliwosć obsługi internetowej, możliwosć
    pobierania kwot minimalnie do 5000 z bankomatu, relatywnie tanie opłaty
    (prowadzenie, przelewy, karty itp.) Potrzebuje też szybkiej reakcji systemu
    na operacie wpłat i wypłat, np. wpłata gotówkowa od razu widoczna w
    internecie, szybkie księgowanie przelewów wchodzacych. Wkrótce będziemy
    prawdopodobnie starać się o kredyt inwestycyjny, więc pytam i pod tym katem.
    Chciałbym wysłuchać Waszych opinii na temat banków. Może wspólnie
    wypracujemy jakies stanowisko. To może się przydać nie tylko mi ale również
    inni grupowicze cos się dowiedzc.
    Z góry dziękuje za wszelkie opinie.

    Pozdrawiam
    Leszek