  • 1. Data: 2003-01-30 16:33:34
    Temat: Grupa moderowana?
    Od: r...@p...onet.pl

    Witam,

    Wczoraj wieczorem, ok. 22 - 23, wysłałem dwa posty na tę grupę, ale ich nie
    widzę w archiwum. Pytanie jest:
    - czy ta grupa jest moderowana, lub
    - czy były wczoraj jakies problemy techniczne.
    Dziwi mnie trochę tak malo postów z datą 29.01 w archiwum w porównaniu z innymi
    dniami.

    Michał

  • 2. Data: 2003-01-30 16:55:06
    Temat: Re: Grupa moderowana?
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Zimową porą dnia czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik r...@p...onet.pl pisze:

> [...]
    > widzę w archiwum. Pytanie jest:
    > - czy ta grupa jest moderowana, lub
    > - czy były wczoraj jakies problemy techniczne.
    Jeśli wczoraj przesyłałeś przez news.onet.pl (a widzę, że to robisz
    dziś) to wiedz, że onet miał problemy z serwerami (wirus).

  • 3. Data: 2003-01-30 18:08:04
    Od: Asia Jedrychowska <K...@s...info>

    jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> wrote:
    > Jeśli wczoraj przesyłałeś przez news.onet.pl (a widzę, że to robisz
    > dziś) to wiedz, że onet miał problemy z serwerami (wirus).

    nie, nie wirus :)

    a.
    --
    and the things you can't rememeber