  • 1. Data: 2003-01-30 16:29:34
    Temat: Przelew z USA
    Od: "Luki" <l...@p...onet.pl>

    Witam!
    Prosze o poradę w jaki sposób najkorzystniej (tzn. przy jak najmniejszych
    kosztach) przelać pieniądze z USA do Polski. Chodzi o niewielką kwotę.
    Z góry dziękuję
    Pozdrawiam

    Łukasz

  • 2. Data: 2003-01-30 21:16:15
    Temat: Re: Przelew z USA
    Od: "KK" <k...@c...pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "Luki" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Prosze o poradę w jaki sposób najkorzystniej (tzn. przy jak najmniejszych
    > kosztach) przelać pieniądze z USA do Polski. Chodzi o niewielką kwotę.

    Czekiem.

  • 3. Data: 2003-02-03 01:21:04
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Luki <l...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam!
    > Prosze o poradę w jaki sposób najkorzystniej (tzn. przy jak najmniejszych
    > kosztach) przelać pieniądze z USA do Polski. Chodzi o niewielką kwotę.

    Jak niewielka kwota to mozesz to przelac na paypal lub e-gold (mozna to
    zrobic z konta bankowego), na przyklad mnie albo jednej z paru innych
    osob chcacych sie zamienic srodkami, a ja Ci to przeleje na konto w
    polsce. Prowizja niech bedzie 5 zl.

    --
    ___ ICQ: 4004001 ___/___ tel.: +48608233394 ___/ mailto:m...@c...pl