  • 1. Data: 2003-01-30 16:42:23
    Temat: Inteligo- nowa edycja, kto chce dobre konto
    Od: m...@p...onet.pl

    Jeżeli chcesz założyć porządne konto i zarobić przeczytaj
    www.marcib.republika.pl

  • 2. Data: 2003-01-30 16:47:02
    Temat: Re: Inteligo- nowa edycja, kto chce dobre konto
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Staaaary z drwem do lasu?
    Pogielo cie?

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 3. Data: 2003-01-31 03:23:01
    Temat: Odp: Inteligo- nowa edycja, kto chce dobre konto
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@N...gazeta.pl>

    > Staaaary z drwem do lasu?
    > Pogielo cie?

    fajna stronka, zajebista grafika, a składnia tupu:

    -"bezpieczeństwo i szybciej przychodzi kurier a nie tak jak
    w skrzynce gdzie może być otwarta koperta"
    - "lepszy serwis SMS możesz ustalić automatyczne sms
    o wpływach co miesiąc bezpłatny o niezrealizowanych
    tranzakcjach"
    -"Najpopularniejsze konto w bankowości internetowej
    "Inteligo" prowadzone przez Bankgesellschaft (POLSKA) "
    -"Jeżeli chcesz się zapisać i by zarobić bo inaczej nie
    uzyskasz dodatkowej premii .Wejdź przez te oto odnośniki:"

    dawno się tak nie śmiałem,

    ps. powinno być "młooody z drzewem do lasu?"

  • 4. Data: 2003-01-31 11:05:16
    Od: a...@p...onet.pl

    stary, ja sobie założyłam takie konto 9 stycznia i dopiero dzisiaj sie ze mną
    łaskawie skontaktowali, jak wszystko w tym banku działa w tym tempie to ja
    dziękuję..