  • 1. Data: 2003-01-30 15:09:44
    Temat: [Raiifeisen] - schodzi na psy ?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    O płatnej 0801 juz było, natomiast nie wiem czy było, o tym że (chyba)
    opóźniają księgowanie pierwszej sesji.
    Z mBanku wyszło 1 ssesją w rajfim jeszcze pieniędzy nie ma.....
    KJ

  • 2. Data: 2003-01-30 20:03:39
    Temat: Re: [Raiifeisen] - schodzi na psy ?
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 30 Jan 2003 16:09:44 +0100, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >O płatnej 0801 juz było, natomiast nie wiem czy było, o tym że (chyba)
    >opóźniają księgowanie pierwszej sesji.
    >Z mBanku wyszło 1 ssesją w rajfim jeszcze pieniędzy nie ma.....
    >KJ

    Najwyrazniej jakas awaria tudziez pomylek :)
    Pare dni temu wysylalem przelew z Multi do RB pierwsza sesja, a o
    12:30 odsluchalem zaksiegowana kwote w IVR.

    PGR

  • 3. Data: 2003-01-31 04:15:32
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    > O płatnej 0801 juz było, natomiast nie wiem czy było, o tym że (chyba)
    > opóźniają księgowanie pierwszej sesji.
    > Z mBanku wyszło 1 ssesją w rajfim jeszcze pieniędzy nie ma.....
    > KJ

    Skąd ta pewność, że wyszło pierwszą sesją??

  • 4. Data: 2003-01-31 07:54:22
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    jo44 wrote:
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    [...]

    > Skąd ta pewność, że wyszło pierwszą sesją??

    Stąd, ze było zlecone z datą przyszłą, w okolicah 5 rano było w
    oczekujących, w okolicach 8 w wysłanych.
    KJ

  • 5. Data: 2003-01-31 08:37:51
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    > [...]
    > >
    > Stąd, ze było zlecone z datą przyszłą, w okolicah 5 rano było w
    > oczekujących, w okolicach 8 w wysłanych.

    a moze to mBank schodzi na psy i nie wysyla I sesja ?

    D.

  • 6. Data: 2003-01-31 13:06:15
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" napisał w wiadomości ...

    > Stąd, ze było zlecone z datą przyszłą, w okolicah 5 rano było w
    > oczekujących, w okolicach 8 w wysłanych.

    Powtarzam pytanie: skąd ta pewność, że wyszło pierwszą sesją??

  • 7. Data: 2003-01-31 13:50:38
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Bo dotyczhaczas w tego typu sytuacjach wychodziło I sesjią
    jo44 wrote:
    > Użytkownik "Kamil Jońca" napisał w wiadomości ...
    [..]

    > Powtarzam pytanie: skąd ta pewność, że wyszło pierwszą sesją??

    Bo dotyczhaczas w tego typu sytuacjach wychodziło I sesją.
    KJ

  • 8. Data: 2003-01-31 13:52:08
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dave wrote:
    [...]

    > a moze to mBank schodzi na psy i nie wysyla I sesja ?
    Może. Ale (jeszcze ) jest to _o_wiele_ mniej prawdopodbne.

  • 9. Data: 2003-01-31 14:26:21
    Od: a...@p...onet.pl

    > Bo dotyczhaczas w tego typu sytuacjach wychodziło I sesjią
    > [..]

    > Bo dotyczhaczas w tego typu sytuacjach wychodziło I sesją.
    > KJ

    Człowieku jak Ci raz coś nie przejdzie pomiedzy bankami to nie pisz
    od razu, że ten albo ten schodzi na psy itd. bo chyba robisz to tylko
    dla swojego PR-u, żeby tylko coś napisać i się podpisać !!. Czy upewniłeś się,
    że jest to wina tego własnie Raiffaisena ?
    Jeżeli tak często korzystasz z usług bankowych to pewnie WIESZ dobrze, że
    problemy nawet z ELIXIRE-em zdarzają się czesto i to w różnych bankach i nie
    zawsze wyjdzie i przydzie przelew zgodnie z planem.

    A.

  • 10. Data: 2003-01-31 15:18:31
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    a...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > dla swojego PR-u, żeby tylko coś napisać i się podpisać !!. Czy upewniłeś się,
    > że jest to wina tego własnie Raiffaisena
    Nie nie upewniłem sie.
    BTW czy adres 195.136.95.129 w nagłówkach Twojego postu jest przypadkiem?

    > Jeżeli tak często korzystasz z usług bankowych to pewnie WIESZ dobrze, że
    > problemy nawet z ELIXIRE-em zdarzają się czesto i to w różnych bankach i nie
    Ile razy była "awaria w ELIXIRZ-e" ? Wiem o jednej do tej pory w KIR-ze
    która spowodowała, że przelewy się opóźniły o 1 czy 2 sesje.
    A ile razy w konkretnym banku ?
    Ile razy była awaria w mBanku ? Tak się pytam.
    > zawsze wyjdzie i przydzie przelew zgodnie z planem.
    Oczywiście nie zawsze. Jednak jak na razie poza 2-ma (znanymi mi)
    przypadkami, które w dodatku od razu było "widać" mbank nie sprawił (mi
    przynajmniej) niespodzianek.
    Dlatego sądzę że wina jest po stronie Rajfiego. No chyba, że o czymś nie
    wiem, ale na razie nie ma głosów że padł KIR czy mBank.

    KJ