  • 1. Data: 2007-05-05 13:21:08
    Temat: BIK - raporty STANDARD i PLUS
    Od: "yasiek" <y...@p...onet.pl>

    Warto dopłacać 20PLN za raport STANDARD czy PLUS wystarczy zeby zaspokoic
    ciekawosc nt danych zapisanych w BIK?

    --
    ~yasiek

  • 2. Data: 2007-05-05 13:36:20
    Temat: Re: BIK - raporty STANDARD i PLUS
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 5 May 2007 15:21:08 +0200,
    osoba podpisana: yasiek <y...@p...onet.pl>
    napisała:
    > Warto dopłacać 20PLN za raport STANDARD czy PLUS wystarczy zeby zaspokoic
    > ciekawosc nt danych zapisanych w BIK?

    Eeee. To chyba nie tak.
    Raz na 6 miesięcy przysługuje Ci (ustawa o ochronie danych osobowych)
    bezpłatne info na temat Twoich danych przechowywanych przez (między
    innymi) BIK.

    Bik się wycwanił[1] i za *wysyłkę* raportu kasuje 10 PLN (jak sobie
    odbierzesz osobiście w POK to nie zapłacisz nic)

    Natomiast jeśli chcesz raport *przed* upływem owych 6miesiecy to sobie
    zamawiasz raport plus.

    Tak poza, tym to nie wiem co jeszcze można by zawrzeć w raporcie plus.
    Raport STANDARD jest *bardzo* dokładny.

    KJ

    According to the latest official figures, 43% of all statistics are
    totally worthless.

  • 3. Data: 2007-05-05 14:01:07
    Od: "yasiek" <y...@p...onet.pl>

    > Tak poza, tym to nie wiem co jeszcze można by zawrzeć w raporcie plus.
    > Raport STANDARD jest *bardzo* dokładny.

    To sie chyba rzeczywiscie BIK wycwanil bo czytajac ich oferte mozna odniesc
    wrazenie ze w raporcie PLUS jest mnostwo innych rzeczy niz w STANDARDzie:

    Raport STANDARD jest informacją dotyczącą danych osobowych Wnioskodawcy
    przetwarzanych w bazie BIK (...)

    Raport PLUS (...) Pozwala na sprawdzenie w każdym momencie:
    * aktualnego stanu danych podlegających międzybankowej wymianie,
    * skali aktualnych zobowiązań (w tym liczby kredytów, kwot pozostających do
    spłaty oraz kwot ewentualnych zaległości),
    * informacji o zamkniętych lub spłaconych zobowiązaniach jakie znajdują się
    bazie BIK.

    --
    ~yasiek

  • 4. Data: 2007-05-05 14:19:48
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 5 May 2007 16:01:07 +0200,
    napisała:
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Raport PLUS (...) Pozwala na sprawdzenie w każdym momencie:
    > * aktualnego stanu danych podlegających międzybankowej wymianie,
    O ile dobrze zrozumiałem, to co jest napisane,to jest w STANDARD
    > * skali aktualnych zobowiązań (w tym liczby kredytów, kwot pozostających do
    > spłaty oraz kwot ewentualnych zaległości),
    Jest w STANDARD
    > * informacji o zamkniętych lub spłaconych zobowiązaniach jakie znajdują się
    > bazie BIK.
    Jest w STANDARD

    Nie ma "w każdym momencie" :)

    KJ

    Zanim wlaczysz komputer, zastanow sie: Czy jestes absolutnie pewien(na), ze nie
    jest podlaczany do wyrzutni rakiet?