  • 11. Data: 2009-04-04 21:24:46
    Temat: Re: Gotówka z kredytówki przez Paypal
    Od: k...@o...pl

    On 4 Kwi, 20:57, haine <h...@d...pl> wrote:

    > Potrzebuję wyciągnąć trochę gotówki z karty kredytowej. Chciałbym
    > oczywiście ominąć oprocentowanie i prowizję, jakie mnie czekają przy
    > wyciągnięciu gotówki z bankomatu.
    Najwygodniej by było miec pod reką ośrodek narciarski który przyjmuje
    płatność kartą, pobiera prowizje za wydanie karty na wyciągi a potem
    zwraca ja w gotówce wraz z pozostałymi środkami (np. Korbielów Pilsko,
    Szczyrk)
    Chyba nie ma żadnych limitów, że karty punktowej w ogóle nie
    wykorzystanej nie można zwrócić;)

  • 12. Data: 2009-04-04 22:50:50
    Od: haine <h...@d...pl>

    On 4 Apr 2009 21:08:13 +0200, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    >A to nie jest tak, że zasilenia można dokonać tylko przelewem?

    Faktycznie, pieniądze wpłacić można tylko z konta:(

    haine

  • 13. Data: 2009-04-05 08:17:14
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > W znanych mi wypadkach albo zwracali gotówką (mniejsze kwoty), albo
    > domagali się tej samej karty, co przy zakupie. Przewaznie domagaja sie
    > karty, bo to zdaje się cofa im zapłąconą wczesniej prowizję.

    A w znanych mi przypadkach - domagali się karty, ale dowolnej. Właśnie
    dlatego zapłacić można kredytową, a zwrot wziąć na debetową.

    --
    MiCHA

  • 14. Data: 2009-04-05 08:23:32
    Od: top <t...@n...com>

    wookie.zet wrote:
    > Z regulaminu PayPal: Prowizja za akceptowanie płatności pokrywanych
    > kartą kredytową lub debetową: 3,4% + 1,35 PLN(limit 2 transakcji online
    > rocznie)

    Zaraz, zaraz. Czy to znaczy że kartą przez PayPal można zapłacić tylko 2
    razy do roku ??? Jestem w szoku. To chyba tylko w polskim PayPalu tak jest ?

  • 15. Data: 2009-04-05 09:32:09
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    top <t...@n...com> had the courage to write:
    > Zaraz, zaraz. Czy to znaczy że kartą przez PayPal można zapłacić tylko 2
    > razy do roku ??? Jestem w szoku. To chyba tylko w polskim PayPalu tak
    > jest ?

    Dwa razy do roku można PRZYJĄĆ płatność KK na konto "osobiste". Powyżej -
    trzeba zmienić typ konta na "business".

    Tak było do niedawna we wszystkich PayPalach - jakiś rok temu znieśli to
    ogranczenie w Paypal UK i chyba PayPal US.

    k.

  • 16. Data: 2009-04-05 09:44:11
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    haine pisze:
> [...]
    > wypłata w Paypalu są za darmo. Pieniądze sciągnięte z karty zostaną
    > potraktowane jako płatność bezgotówkowa. Dobrze myślę?
    też tak kiedyś o tym myślałem - najtaniej jest w Moneybookers i jakimś
    polskim serwisie - chyba było to payu.pl

  • 17. Data: 2009-04-05 10:55:58
    Od: Krzysiek <k...@m...klnet.eu>

    Radzik pisze:
    > też tak kiedyś o tym myślałem - najtaniej jest w Moneybookers i jakimś
    > polskim serwisie - chyba było to payu.pl

    A czy w Moneybookers nie jest to przypadkiem traktowane jako płatność
    gotówkowa?

  • 18. Data: 2009-04-05 12:31:14
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 5 Kwi, 05:32, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    > Tak było do niedawna we wszystkich PayPalach - jakiś rok temu znieśli to
    > ogranczenie w Paypal UK i chyba PayPal US.

    Az sie zalogowalem na PayPal. Wyglada na to, ze karty moge uzyc do
    zaplacenia / przeslania komus pieniedzy, ale nie moge np. ot tak sobie
    ich wplacic na wlasne PayPal konto.

    W tabeli oplat PayPal, w kolumnie "Personal account" jest:

    https://www.paypal.com/us/cgi-bin/webscr?cmd=_displa
    y-pop-fees-outside

    Receive payments funded by Credit Card, Debit Card or Buyer Credit
    4.9% + $0.30 USD (limit of 5 transactions per 12 month period)** for
    domestic or U.S. transactions

    I wyjasnienie tych **

    ** Personal accounts may not receive payments funded by credit card,
    debit card or Buyer Credit for eBay or eBay Express transactions
    without upgrading to Premier or Business accounts.

    Nie bardzo rozumiem po co zamieszczac w tej kolumnie informacje o
    oplatach za serwis, ktorego NIE mozna uzyc, ale moze cos wolno
    kojarze... :)

  • 19. Data: 2009-04-05 15:07:42
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 5 Kwi, 05:32, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:
    > Nie bardzo rozumiem po co zamieszczac w tej kolumnie informacje o
    > oplatach za serwis, ktorego NIE mozna uzyc, ale moze cos wolno
    > kojarze... :)

    jak byk pisze że możesz odebrać 5 wplat od kogoś rocznie
    dla podstawowego konta, czemu nie szukasz w polskim paypalu
    nie musiałbyś domyślać się skoro angielski stanowi problem

  • 20. Data: 2009-04-05 16:41:34
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    bradley.st <b...@g...pl> had the courage to write:
    > Az sie zalogowalem na PayPal. Wyglada na to, ze karty moge uzyc do
    > zaplacenia / przeslania komus pieniedzy, ale nie moge np. ot tak sobie
    > ich wplacic na wlasne PayPal konto.

    No zaraz, można mieć dwa własne konta!

> [...]
    > Receive payments funded by Credit Card, Debit Card or Buyer Credit
    > 4.9% + $0.30 USD (limit of 5 transactions per 12 month period)** for

    Czyli dla USA jest to 5 transakcji rocznie. Dla PL chyba dwie, a dla UK bez
    ograniczeń.

> [...]
    > Nie bardzo rozumiem po co zamieszczac w tej kolumnie informacje o
    > oplatach za serwis, ktorego NIE mozna uzyc, ale moze cos wolno

    Bo znakomita większość użytkowników PayPala trafia z eBay'a.

    k.