  • 1. Data: 2009-04-04 12:10:52
    Temat: Nieaktywna visa electron z getinbank
    Od: "Blazej" <e...@p...fm>

    Witam,

    Zostalem posiadaczem karty, jak w temacie wchodzacej w sklad pakiety
    e-getin.

    Zgodnie z regulaminem pobierana jest oplata 4.5zl/m-ce, o ile nie
    przeprowadzi sie transakcji na kwote min. 100zl.

    Poniewaz karta ta jest mi zbeda chetnie bym z niej zrezygnowal. Mozliwe jest
    to jednak tylko w oddziale.

    Czy w takim razie, jesli nie aktywuje tej karty, bedzie za nia pobierana
    oplata, czy dopiero oplata jest pobierana jak karta zostanie aktywowana?

    Ktos juz to przerabial?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-04-04 14:43:24
    Temat: Re: Nieaktywna visa electron z getinbank
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Blazej" news:gr7jcf$65k$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Zgodnie z regulaminem pobierana jest oplata 4.5zl/m-ce, o ile nie
    > przeprowadzi sie transakcji na kwote min. 100zl.

    A nie 4 zł?

  • 3. Data: 2009-04-04 17:58:19
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    Blazej <e...@p...fm> napisał(a):
    > Zgodnie z regulaminem pobierana jest oplata 4.5zl/m-ce, o ile nie
    > przeprowadzi sie transakcji na kwote min. 100zl.

    Przez pierwsze 6 miesięcy opłata ta nie jest pobierana.

    Dodatkowo do końca maja trwa promocja - bank zwraca 1% płatności
    bezgotówkowych dokonanych kartą.

    --
    Sinus

  • 4. Data: 2009-04-04 20:46:35
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > Czy w takim razie, jesli nie aktywuje tej karty, bedzie za nia pobierana
    > oplata, czy dopiero oplata jest pobierana jak karta zostanie aktywowana?

    nie aktywuj! w jaki sposób otrzymałeś tę kartę?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-04-05 09:50:40
    Od: "Blazej" <e...@p...fm>

    > nie aktywuj! w jaki sposób otrzymałeś tę kartę?

    Otrzymalem poczta. Rozumiem, ze jesli nie aktywuje karty, to nie bedzie
    naliczana comiesieczna oplata, nawet jak bedzie lezec w szafce na polce?

    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2009-04-05 18:55:15
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Otrzymalem poczta. Rozumiem, ze jesli nie aktywuje karty, to nie bedzie
    > naliczana comiesieczna oplata, nawet jak bedzie lezec w szafce na polce?
    >
    > Pozdrawiam.

    jeżeli listem zwykłym i karta nie zostanie aktywowana to w przypadku
    naliczenia opłaty możesz się tłumaczyć, że karty nie otrzymałeś

    jest też inny sposób, możesz kartę aktywować, za moment zastrzec i NIE
    występować o duplikat - bank nie naliczy opłaty za kartę, bo przecież
    jej nie posiadasz

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2009-04-05 22:10:32
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    RobertS wrote:

> [...]
    >
    > jest też inny sposób, możesz kartę aktywować, za moment zastrzec i NIE
    > występować o duplikat - bank nie naliczy opłaty za kartę, bo przecież

    w umowie pakietu e-getin w paragrafie dotyczacym karty jest zdaje sie
    punkt mowiacy o mozliwosci rezygnacji z karty do 14 dni od jej otrzymania
    jesli nie byla uzywana, moze wiec najprosciej skorzystac ze standardowej
    procedury