  • 1. Data: 2009-04-04 18:57:03
    Temat: Gotówka z kredytówki przez Paypal
    Od: haine <h...@d...pl>

    Witam,

    Potrzebuję wyciągnąć trochę gotówki z karty kredytowej. Chciałbym
    oczywiście ominąć oprocentowanie i prowizję, jakie mnie czekają przy
    wyciągnięciu gotówki z bankomatu. Wymyśliłem taką metodę: zasilam
    swoje konto w Paypal pieniędzmi z karty, wypłacam je na swoje normalne
    konto bankowe, po czym zwyczajnie korzystam z bankomatu. Wpłata /
    wypłata w Paypalu są za darmo. Pieniądze sciągnięte z karty zostaną
    potraktowane jako płatność bezgotówkowa. Dobrze myślę?

    haine

  • 2. Data: 2009-04-04 19:08:13
    Temat: Re: Gotówka z kredytówki przez Paypal
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-04, haine <h...@d...pl> wrote:
> [...]
    > wypłata w Paypalu są za darmo. Pieniądze sciągnięte z karty zostaną
    > potraktowane jako płatność bezgotówkowa. Dobrze myślę?

    A to nie jest tak, że zasilenia można dokonać tylko przelewem?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2009-04-04 19:13:56
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "haine" <h...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wypłata w Paypalu są za darmo. Pieniądze sciągnięte z karty zostaną
    > potraktowane jako płatność bezgotówkowa. Dobrze myślę?

    raczej nie, bo w polsce nie wplacisz z karty
    nie sądzę by można było dodawać środki z karty bez opłat w innych krajach
    lecz nie mogę się takiej pozycji doszukać

  • 4. Data: 2009-04-04 19:21:01
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    haine <h...@d...pl> had the courage to write:
> [...]
    > wypłata w Paypalu są za darmo. Pieniądze sciągnięte z karty zostaną
    > potraktowane jako płatność bezgotówkowa. Dobrze myślę?

    Przy płatności kartą PayPal pobiera bodaj 3,8% prowizji, poza tym często nie
    pozwala na dokonanie płatności KK na konto indywidualne (nie business).

    Moneybookers to umożliwia, ale też są prowizje (nie pamiętam ile, bo się na
    nich wkurzyłem i zamknąłem konto).

    Alior speed też to umożliwia - nie pobierają żadnej prowizji, tylko
    obciążają kartę w obcej walucie (USD, GBP, EUR), a wypłacają w PLN po
    ichniejszym kursie, poza tym trwa to 3-4 dni.

    A i tak najtaniej wyjdzie po prostu wybranie z bankomatu.

    k.

  • 5. Data: 2009-04-04 19:39:23
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    kashmiri wrote:

> [...]
    > ichniejszym kursie, poza tym trwa to 3-4 dni.
    >
    > A i tak najtaniej wyjdzie po prostu wybranie z bankomatu.

    No i jest jeszcze rozwiązanie bardzo brzydkie, ale skuteczne: Kupić coś
    w jakimś Saturnie czy MediaMarku, zapłacić kartą kredytową i zaraz
    oddać, przyjmując zwrot kasy na debetówkę. Potem wypłacić w bankomacie.
    Nigdy tak nie robiłem, ale powinno działać.

    --
    MiCHA

  • 6. Data: 2009-04-04 20:07:35
    Od: "wookie.zet" <w...@w...pl>

> [...]
    > wypłata w Paypalu są za darmo. Pieniądze sciągnięte z karty zostaną
    > potraktowane jako płatność bezgotówkowa. Dobrze myślę?

    Hmmm,
    pomysl ciekawy, ale raczej nie przejdzie:

    Z regulaminu PayPal: Prowizja za akceptowanie płatności pokrywanych kartą
    kredytową lub debetową: 3,4% + 1,35 PLN(limit 2 transakcji online rocznie)

    pozdro,
    wookie.zet

  • 7. Data: 2009-04-04 20:15:50
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "wookie.zet" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kredytową lub debetową: 3,4% + 1,35 PLN(limit 2 transakcji online rocznie)

    podajeś prowizję która jest na stronach paypala i tyczy się płacenia kartą

    on chce dodać środki do swojego salda, a to jest w Polsce niemożliwe
    nie wiem jak w innych krajach

    zapłacić kartą a wpłacić na saldo to nie to samo!!

  • 8. Data: 2009-04-04 20:25:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:gr8d1c$k3c$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > oddać, przyjmując zwrot kasy na debetówkę. Potem wypłacić w bankomacie.
    > Nigdy tak nie robiłem, ale powinno działać.

    W znanych mi wypadkach albo zwracali gotówką (mniejsze kwoty), albo
    domagali się tej samej karty, co przy zakupie. Przewaznie domagaja sie
    karty, bo to zdaje się cofa im zapłąconą wczesniej prowizję.

  • 9. Data: 2009-04-04 20:43:19
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W znanych mi wypadkach albo zwracali gotówką (mniejsze kwoty), albo
    > domagali się tej samej karty, co przy zakupie. Przewaznie domagaja sie
    > karty, bo to zdaje się cofa im zapłąconą wczesniej prowizję.

    jest tak jak piszesz, zazwyczaj kasa trafia na rachunek karty tylko, ze
    z odwrotnym znakiem = wygląda to tak jakby płatności nie było (sprawa
    komplikuje się przy płatnościach walutowych)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2009-04-04 20:43:58
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    zlotowinfo <u...@g...pl> had the courage to write:
> [...]
    > nie wiem jak w innych krajach
    > zapłacić kartą a wpłacić na saldo to nie to samo!!

    W PayPal UK i PayPal US można tylko dodać poprzez przelew z konta. W PayPal
    CH nie otworzysz bez papierowego potwierdzenia adresu w kraju.

    k.