  • 1. Data: 2009-04-04 14:39:02
    Temat: Kredyt 3000-4000zł
    Od: Rafał Jeżak <r...@N...gmail.com>

    Witam,

    Gdzie teraz najlepiej wziąć taki kredyt? Bardziej bym się skłaniał ku
    4000zł, ale jak nie dostanę to 3000zł wystarczy.
    Wolałbym wziąć coś co ma oddział w moim mieście a z tego co wiem jest
    tam : WBK, PKO, BGŻ, Eurobank, Getinbank, Kredytbank

    Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

    Pozdrowienia,
    --
    Rafał Jeżak
    rjezak.(at).gmail.(dot).com

  • 2. Data: 2009-04-05 12:11:28
    Temat: Re: Kredyt 3000-4000zł
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Pozyczyć od kolegi?
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2009-04-05 13:14:21
    Od: "Darek" <d...@g...pl>

> [...]
    > Wolałbym wziąć coś co ma oddział w moim mieście a z tego co wiem jest
    > tam : WBK, PKO, BGŻ, Eurobank, Getinbank, Kredytbank

    Jesli masz jakies wlasne konto od pewnego czasu z regularnymi wplatami, to
    wedlug mnie dobrym rozwiazaniem jest debet lub kredyt odnawialny na tym koncie.

  • 4. Data: 2009-04-05 21:31:20
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    Rafał Jeżak <r...@N...gmail.com> had the courage to write:
> [...]
    > Wolałbym wziąć coś co ma oddział w moim mieście a z tego co wiem jest
    > tam : WBK, PKO, BGŻ, Eurobank, Getinbank, Kredytbank

    W banku, w którym masz konto.

    k.