  • 31. Data: 2009-04-05 21:13:11
    Temat: Re: Gotówka z kredytówki przez Paypal
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 5 Kwi, 17:07, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:

    > Jeżeli system krzyczy, urozmaicić adresy czy daty urodzenia.....

    Alez to naklanianie do... Przestepstwa Federalnego! ;)

  • 32. Data: 2009-04-05 21:30:16
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    bradley.st <b...@g...pl> had the courage to write:
    > Alez to naklanianie do... Przestepstwa Federalnego! ;)

    O qrka, już jacyś mundurowi pukają do drzwi...

    A nie! Zapomniałem, że za granicą prawo amerykańskie może służyć co najwyżej
    zimą na podpałkę :)

    k.

  • 33. Data: 2009-04-05 21:51:34
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 5 Kwi, 17:30, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:

    > A nie! Zapomniałem, że za granicą prawo amerykańskie może służyć co najwyżej
    > zimą na podpałkę :)

    Czego dowodem wysoka skutecznosc platnosci kartami Citibank Polska na
    Kubie. :D

  • 34. Data: 2009-04-05 22:38:49
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "kashmiri" <x...@g...com> writes:

    > A nie! Zapomniałem, że za granicą prawo amerykańskie może służyć co
    > najwyżej zimą na podpałkę :)

    Zebys sie nie zdziwil.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 35. Data: 2009-04-06 09:38:18
    Od: Piotr <P...@f...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > W znanych mi wypadkach albo zwracali gotówką (mniejsze kwoty), albo
    > domagali się tej samej karty, co przy zakupie. Przewaznie domagaja sie
    > karty, bo to zdaje się cofa im zapłąconą wczesniej prowizję.

    Musieliby mieć numer karty, aby rozpoznać, że dajesz im inna kartę. A
    numeru KK nie maja, no chyba, że dasz ciała i pokażesz im z fakturą
    wydruk z terminala...

    Piotr

  • 36. Data: 2009-04-06 11:05:40
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    Sprawdzaja, sprawdzaja, przynajmniej w Ikei - dokladnie sprawdzaja ostatnie 4
    cyfry numeru karty (na wydruku, czy paragonie sa 4 pierwsze i 4 ostatnie
    cyfry) i nie zwracaja na inna karte, nawet na kredytowa...

  • 37. Data: 2009-04-07 19:42:06
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    bradley.st <b...@g...pl> had the courage to write:
    > Czego dowodem wysoka skutecznosc platnosci kartami Citibank Polska na
    > Kubie. :D

    No skuteczność jest, ale Citi PL zawsze powie, że to tylko wewnętrzna
    decyzja Banku Handlowego S.A.

    Trochę tak, jak prawo o mierzeniu w calach zaskutkowało taką średnicą dysków
    CD/DVD, jaką mamy, choć każdy na świecie producent powie, że rozmiar
    produkownych dysków to ich wewnętrzna decyzja :)

    k.

  • 38. Data: 2009-04-07 19:43:17
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> had the courage to write:
    > Zebys sie nie zdziwil.

    Nie no, jestem pragmatykiem, wiem że rzeczywistość zwykle wymyka się
    regułom...
    k.

  • 39. Data: 2009-04-08 16:43:27
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    kashmiri pisze:

    > Racja, jest. Bardziej opłaca się wpłacić przelewem/debetówką, a wypłacić
    > na kredytową: bank rozliczy to jako zwrot, i to w obcej walucie, czyli
    > powinieneś dostać więcej niż wpłaciłeś. Potrafią też "zwrócić"
    > (oczywiście, faktycznie nie pobraną) _opłatę za transakcję gotówkową_ w
    > wysokości pary % wartości transakcji.

    nie jest to transakcja gotowkowa w moneybookers
    sprawdzone i przetestowane

    --
    pozdrawiam | best regards | saludos
    Dan the Man

  • 40. Data: 2009-04-09 12:15:50
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    Dannyboy <d...@p...pl> had the courage to write:
    > nie jest to transakcja gotowkowa w moneybookers
    > sprawdzone i przetestowane

    U mnie była gotówkowa (jakieś dwa lata temu), ktoś jeszcze na grupie też
    raportował. Może zależy od banku wystawcy, albo MB coś ostatnio zmienili.

    k.