  • 1. Data: 2006-05-10 13:09:19
    Temat: Gotówka z KK
    Od: "SupTrex" <x...@...pl>

    macie jakis ciekawy pomysl jak wydobyc gotowke z karty kredytowej, z jak
    najmniejsza prowizja?

    mniejsza od 2,9%+0,30zł (wypłata przez PayU)
    pozdr.

  • 2. Data: 2006-05-10 14:06:08
    Temat: Re: Gotówka z KK
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "SupTrex" <x...@...pl> napisał w wiadomości
    > macie jakis ciekawy pomysl jak wydobyc gotowke z karty kredytowej, z jak
    > najmniejsza prowizja?
    >
    > mniejsza od 2,9%+0,30zł (wypłata przez PayU)

    Jaka kwote ??

    J.

  • 3. Data: 2006-05-10 14:18:06
    Od: prz3c1nak <m...@w...pl>

    > macie jakis ciekawy pomysl jak wydobyc gotowke z karty kredytowej, z jak
    > najmniejsza prowizja?
    >
    > mniejsza od 2,9%+0,30zł (wypłata przez PayU)
    > pozdr.

    Jedziesz do Castoramy i kupujesz towar na karte. Potem go zwracasz i
    otrzymujesz gotówke. Prowizja 0% i wszystko w ramach Grace Period.
    Manewr sprawdzony przy okazji wykańczania mieszkanka ;)

  • 4. Data: 2006-05-10 14:46:38
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    prz3c1nak pisze:

    > Jedziesz do Castoramy i kupujesz towar na karte. Potem go zwracasz i
    > otrzymujesz gotówke. Prowizja 0% i wszystko w ramach Grace Period.
    > Manewr sprawdzony przy okazji wykańczania mieszkanka ;)

    Miałem podobną sytuację - nie zwrócili gotówki tylko z powrotem na kartę.

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 5. Data: 2006-05-10 14:54:21
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:4461fcc6$1@news.home.net.pl, *Grzegorz Kamionka* wrote:
    > prz3c1nak pisze:

    > Jedziesz do Castoramy i kupujesz towar na karte. Potem go zwracasz i
    >
    > Miałem podobną sytuację - nie zwrócili gotówki tylko z powrotem na
    > kartę.

    ale nie trzeba zwracac na ta sama karte ;-)
    Wystarczy wiec zwrocic sobie na VE lub Maestro debetowe.

    --
    darnok

  • 6. Data: 2006-05-10 14:54:32
    Od: prz3c1nak <m...@w...pl>

    Grzegorz Kamionka wrote:

    > Miałem podobną sytuację - nie zwrócili gotówki tylko z powrotem na kartę.

    Zrobiłem ten manewr chyba ze trzy razy - Castorama Warszawa-Targówek
    przy Głębockiej. Za każdym razem oddali gotówke.

  • 7. Data: 2006-05-10 14:55:24
    Od: CookieMonster <e...@W...pl>

    On Wed, 10 May 2006 16:54:32 +0200, prz3c1nak wrote:

    > Castorama Warszawa-Targówek
    > przy Głębockiej. Za każdym razem oddali gotówke.

    taaa. ja mialem to samo tylko w GoSport przy Promenadzie.

    --
    CookieMonster

  • 8. Data: 2006-05-10 15:05:43
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    prz3c1nak pisze:

    > Zrobiłem ten manewr chyba ze trzy razy - Castorama Warszawa-Targówek
    > przy Głębockiej. Za każdym razem oddali gotówke.

    Sam prosiłeś o zwrot pieniędzy w formie gotówki czy bez żadnego gadania,
    sami z siebie dali Ci w rękę gotówkę?

    W moim przypadku poprosili o kartę którą dokonywałem płatności.

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 9. Data: 2006-05-10 15:09:04
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    darnok pisze:

    > ale nie trzeba zwracac na ta sama karte ;-)

    Nie wiedziałem - tym bardziej, że w moim przypadku od razu zażądali _tej
    samej_ karty którą wcześniej płaciłem za towar.

    > Wystarczy wiec zwrocic sobie na VE lub Maestro debetowe.

    Kurde, przy najbliższej okazji sprawdzę ;-)

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 10. Data: 2006-05-10 15:58:01
    Od: Jacek Pełka <j...@c...com.pl>

    SupTrex <x...@...pl> wrote:
    > macie jakis ciekawy pomysl jak wydobyc gotowke z karty kredytowej, z jak
    > najmniejsza prowizja?
    Jeśli to karta GetinBanku to robisz przelew na swój ROR a potem VE w
    bankomacie i po sprawie.

    --
    "Są na świecie rzeczy, o których się fizjologom nie śniło"
    - F. Kiepski