  • 11. Data: 2006-05-10 16:15:25
    Temat: Re: Gotówka z KK
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "SupTrex" <x...@...pl> wrote in message news:e3somd$ets$1@inews.gazeta.pl...
    > macie jakis ciekawy pomysl jak wydobyc gotowke z karty kredytowej, z jak
    > najmniejsza prowizja?
    >
    > mniejsza od 2,9%+0,30zł (wypłata przez PayU)

    Zalezy na jak duza kwote i na jak dlugo ;).
    Teraz gdy oprocentowanie kredytu na karcie tak spadlo, moze oplacac sie po
    prostu isc do bankomatu i wyplacic :).

    MK

  • 12. Data: 2006-05-10 16:31:31
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:44620208$1@news.home.net.pl, *Grzegorz Kamionka* wrote:

    > Nie wiedziałem - tym bardziej, że w moim przypadku od razu zażądali
    > _tej samej_ karty którą wcześniej płaciłem za towar.

    Hmm ja juz nie raz zwracalem zakupy robione przez ojca jego karta, nie
    posiadajac jej oczywiscie przy zwrocie - zwracalem wiec na wlasna karte -
    keidys sie zapytalem nawet o to - pani powiedziala ze dla niej bez roznicy -
    plastik to plastik ;-)

    > Kurde, przy najbliższej okazji sprawdzę ;-)

    Ja sie zastanawiam czy to nie jest dobry sposob na wyplacanie pieniedzy z
    kredytowki.
    Tzn znajomy sprzedawca, kupujemy kredytowka, zwracamy na debetowke.
    Sprzedawca nic nie traci bo przy zwrocie wiekszosc (z tego co sie
    dowiedzialem) acquirerow anuluje prowizje.

    --
    darnok

  • 13. Data: 2006-05-10 16:32:43
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e3supp$2nvl$1@news2.ipartners.pl, *prz3c1nak* wrote:

    > Zrobiłem ten manewr chyba ze trzy razy - Castorama Warszawa-Targówek
    > przy Głębockiej. Za każdym razem oddali gotówke.

    Ja sie o to zapytalem keidys w ichnim POKu i pani powiedziala ze do jakiejs
    kwoty (chyba 50 lub 30zl) jest gotowka, powyzej juz zwrot na karte.
    Pytalem na Popularnej w Warszawie.

    --
    darnok

  • 14. Data: 2006-05-10 16:57:03
    Od: "prz3c1nak" <m...@g...pl>

    "Grzegorz Kamionka" <k...@T...data.pl> wrote in message

    > Sam prosiłeś o zwrot pieniędzy w formie gotówki czy bez żadnego gadania,
    > sami z siebie dali Ci w rękę gotówkę?
    >
    > W moim przypadku poprosili o kartę którą dokonywałem płatności.

    W ogóle mnie nie pytali co chce, po prostu oddali gotówke. To były trzy
    płatności w przeciągu miesięca, mniej wiecej od 300 do 1200 zł.

  • 15. Data: 2006-05-10 20:09:12
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 10 May 2006 17:09:04 +0200, Grzegorz Kamionka
    <k...@T...data.pl> wrote:

    >Nie wiedziałem - tym bardziej, że w moim przypadku od razu zażądali _tej
    >samej_ karty którą wcześniej płaciłem za towar.
    "Oswiadczam ze karta zostala zniszczona" :)
    "Oswiadczam ze umowa tej karty zostala rozwiazana" :)

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl

  • 16. Data: 2006-05-10 20:19:25
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Grzegorz Kamionka napisał(a):

    > Sam prosiłeś o zwrot pieniędzy w formie gotówki czy bez żadnego gadania,
    > sami z siebie dali Ci w rękę gotówkę?
    >
    > W moim przypadku poprosili o kartę którą dokonywałem płatności.

    I myślisz, że będą szukali w systemie jaką kartą dokonano płatności?
    Podaj debetową. :-)

  • 17. Data: 2006-05-10 20:23:13
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    WAM wrote:

    > "Oswiadczam ze karta zostala zniszczona" :)
    > "Oswiadczam ze umowa tej karty zostala rozwiazana" :)

    Wystarczy, że będą nie w ciemię bici i poproszą o takie oświadczenie na
    piśmie, zaznaczając, że jest taki paragraf jak 297 KK. Nie byłoby miło,
    gdybys kłamał.
    Nie uważacie, że wybieranie bezprowizyjne polegające na zwrocie towaru w
    sklepie (który robi grzeczność pozwalając zwrócić towar), obciążanie
    sklepu prowizją 3% (bo ktoś musi to zapłacić) jest po prostu oszustwem,
    a wręcz rodzajem wyłudzenia? W tym kraju nigdy nie będzie lepiej, bo
    jest za dużo takich zagrywek. Kali oszukać to dobrze - Kalego oszukać to
    źle.
    Leszek

  • 18. Data: 2006-05-10 20:25:55
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    prz3c1nak wrote:
    > "Grzegorz Kamionka" <> wrote

    > W ogóle mnie nie pytali co chce, po prostu oddali gotówke. To były
    > trzy płatności w przeciągu miesięca, mniej wiecej od 300 do 1200 zł.

    A nie sądzisz, że mogli potem obciążyć za to niedouczoną, naiwną
    kasjerkę (bo naraziła sklep na stratę)?
    Dobra - już nic nie powiem. Po prostu jestem załamany.
    Leszek

  • 19. Data: 2006-05-10 20:54:10
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Wojciech Nawara wrote on 2006-05-10 22:19:

    > I myślisz, że będą szukali w systemie jaką kartą dokonano płatności?
    > Podaj debetową. :-)
    Pamiętam jak jakiś czas temu w Realu szukali - i jak podałem debetową to
    system krzyczał, że to nie ta - i musiałem dać kredytową, którą robiłem
    zakupy.

    Innym razem mieli jakiś problem, bo na żadną mi nie chciał (system)
    oddać - dali gotówkę, ale to trwało.

    Myślę, że to zależy od sklepu i od elementu białkowego, który akurat
    taki zwrot przyjmuje.

    Michał M

  • 20. Data: 2006-05-10 20:57:14
    Od: "prz3c1nak" <m...@g...pl>

    > A nie sądzisz, że mogli potem obciążyć za to niedouczoną, naiwną
    > kasjerkę (bo naraziła sklep na stratę)?
    > Dobra - już nic nie powiem. Po prostu jestem załamany.
    > Leszek

    Gdybyś wiedział jak to dokładnie było, to nie przyszłoby Ci do głowy nikogo
    z Castoramy żałować. Nie życzę Ci nigdy by gdy ekipa, którą wynająłeś za nie
    małe pieniądze czeka na materiał, a Tobie przywożą nie to co zamawiałeś ...
    A gdy próbujesz wymienić, no to zgadnij co??? W magazynie Castoramy nie
    mają! Wiesz - jakoś nie miałem wtedy głowy by sprawdzać, czy to wina
    kasjerki, kierownika hipermarketu, czy prezesa sieci ...