  • 1. Data: 2006-05-10 12:19:48
    Temat: Przeniesienie karty kredytowej - gdzie możliwe?
    Od: "Pim" <a...@o...pl>

    Witam grupowiczów

    Jakie banki wydają karty kredytowe na podstawie historii karty w innym
    banku? Wiem o mBanku, Millennium, BPH i Rajfim. Czy jeszcze któreś to
    umożliwiają?

    Bardzo interesuje mnie oferta kart Citibanku, ale oni chyba nie wydają
    kart w tym trybie... A może ktoś z Was ma jakieś inne wiadomości w
    tej sprawie?

    Z góry dziękuję za wszelkie informacje.

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2006-05-10 16:49:09
    Od: "Piotrek." <p...@t...pl>

    Użytkownik "Pim" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
[...]

    jeszcze ING na podstawie historii.

    pzdr
    p.

  • 3. Data: 2006-05-10 19:02:08
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Pim napisał(a):

    > Bardzo interesuje mnie oferta kart Citibanku, ale oni chyba nie wydają
    > kart w tym trybie... A może ktoś z Was ma jakieś inne wiadomości w
    > tej sprawie?

    Zgadza się. Nie wydają

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk