  • 11. Data: 2004-12-04 19:38:26
    Temat: Re: Gotówka jak z bankomatu - nowa usluga bankow
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    Ruua wrote:

    > napisalam zrodlo: se, co oznacza super express -

    no tak - wszystko jasne :-)

  • 12. Data: 2004-12-05 21:12:56
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > iiii tam, z takimi obwarowaniami - tylko karta tego banku, tylko w
    > terminalu
    > tego banku... niech sie wypchaja. To jakis koliber nie jaskolka...;-)

    Ograniczenia są, ale jak widać teza że usługa w Polsce jest niedostępna jest
    nieprawdziwa. Ponadto od czegoś trzeba zacząć - nie od razu zbudowano
    przysłowiowy Rzym. Kiedyś było w Polsce wogóle tylko kilka POS-ów.
    Jak usłyszałem o tej usłudze to zacząłem baczniej przyglądać się kto
    obsługuje karty w sklepacg i dość często widzę Cardpoint (zwłaszcza w
    centrach handlowych).

  • 13. Data: 2004-12-06 13:28:48
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "rsa127" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ograniczenia są, ale jak widać teza że usługa w Polsce jest niedostępna
    jest
    > nieprawdziwa.

    Ale za to prawdziwa jest teza ze jej dostepnosc jest bliska zeru...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 14. Data: 2004-12-10 23:02:18
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> skribis:

    >W przyszłym roku banki wprowadzą zupełnie nową usługę. Prawdopodobnie od
    >wiosny (dokładny termin nie jest jeszcze znany) każdy, kto posiada kartę
    >płatniczą i dokona zakupów w sklepie, będzie mógł potem pobrać u sprzedawcy
    >gotówkę z własnego konta. Tak samo jak z bankomatu.

    Czyli co, mozna bedzie zrobic oscylatorek (KK - 52-118 dni bez
    oprocentowania) ?

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Zostales oszukany? Nie chesz dac sie oszukac?
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<

  • 15. Data: 2004-12-10 23:02:21
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> skribis:

    >I pewnie nikt nie skomentowalby tego i zostaloby ;)
    >Punktow jest ponad 350 juz.
    >http://www.cardpointsa.pl/

    Dziwne... na stronie nie wyswietla sie info o 350 punktach, a w cache
    google jeszcze jest...

    Pozdrawiam, Leh.

  • 16. Data: 2004-12-10 23:18:44
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Dec 2004 00:02:18 +0100, "l.e:h"
    <l...@...pl> napisał(a):

    >"Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> skribis:

    >Czyli co, mozna bedzie zrobic oscylatorek (KK - 52-118 dni bez
    >oprocentowania) ?

    No wlasnie, czekam na to od dawna. Ktos bowiem pisal, ze w osciennych
    panstwach ten sposob jest od dawna praktykowany. Nie zaszkodziloby,
    gdybym przy zakupie na karte dostal reszte kilka lub kilkanascie
    zlotych, coby miec na gazety i poranne pieczywo nazajutrz, a nie
    pobierac od razu wieksza gotowke w kwocie zlotych polskich
    piecdziesieciu. Jestem za. W dodatku uwiera mnie niekiedy bariera
    400 zetow z VWbank, a tak zaplace karta kwote mniejsza, reszte dostane
    w gotowce, i to mi sie podoba! :-)

    --
    Adek

  • 17. Data: 2004-12-11 07:23:29
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    n...@4...com,
    A_Zet <a...@p...onet.pl>:
> [...]

    Cashback na ogol dotyczy malych kwot (sa ograniczenia).

    > No wlasnie, czekam na to od dawna. Ktos bowiem pisal, ze w osciennych
    > panstwach ten sposob jest od dawna praktykowany

    W USA i UK korzystalem z tego juz z 15-20 lat temu.
    Tez na to czekalem. Super wygodne, praktycznie eliminuje potrzebe
    korzystania z bankomatow, jesli ktos nie robi wiekszosci zakupow gotowką.

    Dokladnie taki jest zamysl.

    --
    Robert

  • 18. Data: 2004-12-11 16:31:27
    Od: "Jaca" <jaca_ch@usun_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cpe7an$uov$1@opal.icpnet.pl...
> [...]
    > Tez na to czekalem. Super wygodne, praktycznie eliminuje potrzebe
    > korzystania z bankomatow, jesli ktos nie robi wiekszosci zakupow gotowką.

    W Norwegii byłem świadkiem takiego czegoś. Zastanawałem się czy kasjerka
    robi przysługę klientce? Teraz widzę, że nie.
    Kwestia kto i ile ma na tym zarabiać? I kto będzie płacił za, było nie było
    usługę.

    Jaca

  • 19. Data: 2004-12-19 14:55:41
    Od: "Tomasz" <n...@g...pl>

    > Dziwne... na stronie nie wyswietla sie info o 350 punktach, a w cache
    > google jeszcze jest...

    Informacja o usłudze wraz z listą punktów:
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/202112

    Tomasz