  • 1. Data: 2004-12-03 20:55:18
    Temat: Re: PayPal a Polska
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:
    > Tak BTW ten wlasnie znajomy zalozyl sobie konto na PayPalu - bo ma tez
    > konto bankowe niemieckie :) Tak sie zastanawiam, czy hehehehe nie zrobic
    > trensfer PayPalPRnews.pl ;)

    Ty lepiej im ten znaczek PRnews poleca daj. Tylko ciekawe z iloma
    gwiazdkami ;)

    K.

  • 2. Data: 2004-12-04 17:26:29
    Temat: PayPal a Polska
    Od: "Patek" <g...@h...com>

    PayPal now has over 56 million accounts in 45 countries. When you offer
    PayPal, you tap into an extensive buyer network that prefers PayPal as a
    fast, easy, and secure way to pay online.

    a.. More than 53,000 customers sign up for a PayPal account every day
    a.. PayPal accountholders transact an average of $4.4 billion through PayPal
    every quarter. That's $2 million per hour, and $48 million a day

    Kiedy bedzie w Polsce?

  • 3. Data: 2004-12-04 17:38:43
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Patek <g...@h...com> wrote:
    > Kiedy bedzie w Polsce?

    A kiedy Amazon bedzie przesylal do Polski jak do innych krajow starej UE?
    :)
    Bo The Butlerian Jihad wlasnie przeczytalem, biore sie za The Machine
    Crusade i trzeba bedzie The Battle of Corrin kupic - bo jak kupowalem
    poprzednie dwie, to byla tylko w twardej okladce... (no i moglem przez
    znajomego, ktory to wszystko przepakowal i wyslal zwykla poczta taniej
    miec)

    Jak widzisz - cholera wie kiedy - ale przydaloby sie, oj przydalo.

    Tak BTW ten wlasnie znajomy zalozyl sobie konto na PayPalu - bo ma tez
    konto bankowe niemieckie :) Tak sie zastanawiam, czy hehehehe nie zrobic
    trensfer PayPalPRnews.pl ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2004-12-04 17:46:04
    Od: "Walter Lui" <l...@n...verizon.net>

    "Patek" <g...@h...com> wrote in message
> [...]
    > PayPal
    > every quarter. That's $2 million per hour, and $48 million a day

    Nie bedzie...Kraj wysokiego ryzyka i tyle....

  • 5. Data: 2004-12-04 22:55:43
    Od: "mAn" <t...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Walter Lui" <l...@n...verizon.net> napisał w wiadomości

    > "Patek" <g...@h...com> wrote in message

    > Nie bedzie...Kraj wysokiego ryzyka i tyle....

    Kraj wysokiego ryzyka? Skąd taka opinia?
    Czyli kraje takie jak Chiny, Tajwan, Turcja etc., w których to paypal już
    jest dostepny, nie są krajami wysokiego ryzyka? (pytanie retoryczne)

  • 6. Data: 2004-12-04 23:37:27
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Czyli kraje takie jak Chiny, Tajwan, Turcja etc., w których to paypal już
    > jest dostepny, nie są krajami wysokiego ryzyka? (pytanie retoryczne)

    Nie.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 7. Data: 2004-12-05 09:30:29
    Od: "piotr wicik" <w...@N...gazeta.pl>

    Patek <g...@h...com> napisał(a):

> [...]
    > a.. PayPal accountholders transact an average of $4.4 billion through PayPal
    > every quarter. That's $2 million per hour, and $48 million a day

    dobre pytanie.odnosze wrazenie, ze komus bardzo zalezy na tym aby w Polsce
    nie funkcjonowaly takie instytucje jak PayPal czy Ebay czy Amazon.Czuje sie
    jak w kraju tredowatych bo tak nas cala reszta swiata traktuje.Co wiecej nie
    dziwi mnie to bo patrzac i sluchajac tego co sie u nas w Polsce wyprawia
    zaczynam sie dziwic co ja tu jeszcze robie skoro i tak nie moge nic zmienic
    bo przypowiesc o stajniach Augiasza wcale nie jest li tylko bajka.

  • 8. Data: 2004-12-05 15:02:58
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    piotr wicik wrote:

> [...]
    > zaczynam sie dziwic co ja tu jeszcze robie skoro i tak nie moge nic zmienic
    > bo przypowiesc o stajniach Augiasza wcale nie jest li tylko bajka.

    PayPal, ebay, amazon nie wejda do Polski tak dlugo jak dlugo sprawa w
    sadzie o odzyskanie pieniedzy z przekretu trwa 3 lata zamiast dwoch tygodni.

  • 9. Data: 2004-12-06 23:44:38
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> writes:

    > PayPal, ebay, amazon nie wejda do Polski tak dlugo jak dlugo sprawa w
    > sadzie o odzyskanie pieniedzy z przekretu trwa 3 lata zamiast dwoch
    > tygodni.

    Z przekretu, jesli jest dobrze zrobiony, to sprawa w ogole nie trwa,
    bo sie nie rozpoczyna, gdyz sledztwo jest umarzane ze wzgledu na
    niewykrycie sprawcow. Nie zalezy to od kraju. Dlatego mechanizmy
    dzialania takich firm (jak i wszystkich innych) powinny byc takie, ze
    koszt wykonania przekretu powinien przekraczac ukradziona sume.

    Sprawa to moze trwac np. wtedy, gdy ktos glupio nabral kredytow (lub
    czegos o podobnym charakterze) i nie jest w stanie tego splacac.

    A Paypal widocznie po prostu nie widzi w Polsce rynku na swoje
    uslugi. I bardzo mozliwe ze ma racje.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 10. Data: 2004-12-07 03:35:54
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > A Paypal widocznie po prostu nie widzi w Polsce rynku na swoje
    > uslugi. I bardzo mozliwe ze ma racje.

    Rynek to PayPal widzi.
    PayPal nie widzi zysku, bo potencjalne straty wynikające z
    niedziałającego w Polsce prawa znacznie przewyższają potencjalne zyski.