  • 1. Data: 2004-12-04 00:47:30
    Temat: Kata "wypukła"
    Od: "Wojti" <j...@w...pl>

    Panie i Panowie
    szukam w tym internecie i szukam ale nie mogę dojść do porozumienia z
    kartami "wypukłymi" Które banki dają je a które nie. Myślałem że każdy,kto
    ma rachunek, ale grubo się pomyliłem oraz które są najlepsze. NIE
    interesuje mnie karta silver czy gold - kredytowa.

    Pozdrawiam
    Wojti

  • 2. Data: 2004-12-04 07:19:23
    Temat: Re: Kata "wypukła"
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Wojti napisał(a):

> [...]
    > ma rachunek, ale grubo się pomyliłem oraz które są najlepsze. NIE
    > interesuje mnie karta silver czy gold - kredytowa.

    .....czyli interesuje Cię Visa Classic Debetowa na przykład? Proszę bardzo.
    Multibank Twoim przyjacielem

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-12-04 08:40:54
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-12-04 08:19, Użytkownik Markus Sprungk napisał:
    > .....czyli interesuje Cię Visa Classic Debetowa na przykład? Proszę bardzo.
    > Multibank Twoim przyjacielem

    Jakby nie patrzeć - Pekao i BPH również...

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 4. Data: 2004-12-04 17:53:31
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...pl>

    Użytkownik Marcin Nowakowski napisał:

    > Jakby nie patrzeć - Pekao i BPH również...

    Bepeh? To było dawno i nieprawda
    ;-(

    M.

  • 5. Data: 2004-12-04 19:42:28
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-12-04 18:53, Użytkownik Maciej Bebenek napisał:

    > Bepeh? To było dawno i nieprawda
    > ;-(

    Tzn co jest nieprawdą? Wypukła Visa?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 6. Data: 2004-12-04 23:06:14
    Od: "B@rt" <c...@w...pl>

    Ja polecam:
    BZ WBK

  • 7. Data: 2004-12-05 09:41:00
    Temat: Re: Kata
    Od: "piotr wicik" <w...@N...gazeta.pl>

    Wojti <j...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    > Wojti
    >
    > Witam,karte o jaka ci chodzi otrzymasz w Pekao Sa jako dodatek do konta
    dolarowego.Takowe mozesz otworzyc bez limitu ale aby wydali ci karte wypukla
    musisz zlozyc tzw depozyt w wysokosci 500Pln ( wiadomosc z poczatku
    roku ).Warunkiem jest abys posiadal konto w PeKao Sa.! Jedna uwaga: obsluga
    jest raczej niedoinformowana wiec sie nie zniechecaj i naciskaj a dostaniesz
    to czego chcesz.Pamietaj, ze zyjesz w Polsce i w nieodpowiednich miejscach
    znajdziesz nieodpowiednich ludzi, ktorzy zajmuja sie nie tym co do nich
    nalezy.Wiekszosc pracownikow bankowych nadaje sie do pracy na straganach
    warzywnych-takie jest moje zdanie.POWOWODZENIA.

  • 8. Data: 2004-12-06 09:37:04
    Od: Sebastian Maliszczak <b...@c...krakow.pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Bepeh? To było dawno i nieprawda
    > ;-(

    To co robi moja debetowa srebrna Visa Classic w portfelu ?

    --
    ,, \ Sebastian Maliszczak * b...@c...krakow.pl * #prk

  • 9. Data: 2004-12-08 08:27:13
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...pl>

    Użytkownik Sebastian Maliszczak napisał:

    > To co robi moja debetowa srebrna Visa Classic w portfelu ?

    Hmmm... A byłbym przysiągł, że byłem w posiadaniu pisma, w którym bepeh
    informował, że zakończył wznawianie kart visa (tych niebieskich) i w
    zamian proponuje rewelacyjnego electrona, a tych, którym marzy się karta
    wypukła zaprasza po KK

    M.