eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGorąca [jest uapał za oknem!] prośba do ludzi dobrej woDy, z gorącymi sercami... › Gorąca [jest uapał za oknem!] prośba do ludzi dobrej woDy, z gorącymi sercami...
  • Data: 2016-06-30 19:53:58
    Temat: Gorąca [jest uapał za oknem!] prośba do ludzi dobrej woDy, z gorącymi sercami...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    [choć to podroby -- lubię i wątróbki, i serca...
    nie wiem, czy lubię koty i psy -- bo ich nie
    jadam... dobra, do rzeczy...]

    Mam gorącą prośbę! Potrzebna mi pomoc Organizacji Charytatywnych,
    Pozarządowych, wspierających ludzi zwykłych, takich jak ja,
    gniecionych bezludzkimi mechanizmami państwowej biurokracji...

    [ale do rzeczy...]

    Otóż przydarzyła się mi straszna rzecz -- za sprawą najwyraźniej
    nieumyślnego błędu administracji rządowej Rzeczpospolitej Polskiej.

    [niegdyś -- Rzeczpospolitej Obojga Narodów, po której od razu
    była II RP, bez zerowej RP i bez I RP; no tak... rzymski zapis
    nie przewiduje zera, jakże obecnego w polskich sądach...]

    Nie wiem, jak to opisać -- nie chcę nikogo urazić...
    Ale... Założyłem ojcu Profil [aluminiowy?... nie... zaufany chyba...
    tak... zaufany...] Zaufany i mam problem... U ojca -- OK, ale
    u matki -- w jednym miejscu mam zdjęcie matki a w innym -- zdjęcie ojca...

    Tedy założyłem także profilem sobie -- i też mam w jednym miejscu swoje
    zdjęcie a w innym -- ojca... [znów pokręciłem...]

    A dokładniej -- w dwóch miejscach (na dole i na górze) mam swoje zdjęcie
    a pomiędzy nimi -- ojca...

    -=-

    I teraz mam pytanie -- czy matki profilem mogę autoryzować profil ojca i swój?
    Ojcu PZ potrzebny naprawdę, sobie założyłem, aby zobaczyć, czy tylko matka
    jest fotograficznie prześladowana.

    Wiem, że mogę ojca autoryzować jego certyfikatem, ale nie mam do niego
    (do certyfikatu) dostępu.

    Pytane jest gorące -- jutro albowiem idę do ZUS, jeśli inaczej nie zdołam
    autoryzować. :)
    Pisanie Apelacji nałożyło się na masę innych czynności niecodziennych:

    Matce zmienił się operator GSM i wypowiadałem umowy bankowe w dwóch bankach;
    miałem wizytacje u: okulisty (odpuściłem sobie), dentysty, alergologa i audiologa
    oraz dwutygodniową rehabilitację; ponadto wpadło Zażalenie (nie moje) a teraz ten
    Profil, potrzebny rzecz jasna natychmiast :) i niecodzienna konieczność wizytacji
    w Auchan oraz w Bi1...