eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGorąca [jest uapał za oknem!] prośba do ludzi dobrej woDy, z gorącymi sercami... › Re: Gorąca [jest uapał za oknem!] prośba do ludzi dobrej woDy, z gorącymi sercami...
  • Data: 2016-07-02 22:14:46
    Temat: Re: Gorąca [jest uapał za oknem!] prośba do ludzi dobrej woDy, z gorącymi sercami...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nl96ad$t9$...@n...news.atman.pl

    > Może wiesz, jak zmienić hasło do PUE?

    > UŻYTKOWNIK:
    > Jak zmienić hasło do klogowania?

    > WIRTUALNY DORADCA:
    > Przepraszam, niestety nie za bardzo wiem jak.

    > Od 1 stycznia 2010 r. masz prawo do dodatkowego urlopu macierzyńskiego
    > i zasiłku macierzyńskiego - przez okres maksymalnie 2 tygodni, w przypadku
    > urodzenia jednego dziecka lub maksymalnie 3 tygodni w przypadku urodzenia
    > większej liczby dzieci podczas jednego porodu. Wymiar tego urlopu będzie
    > ulegał wydłużeniu także w latach następnych, a docelowo od 1 stycznia 2014
> [...]

    UŻYTKOWNIK:
    Jak zmienić hasło do logowania?

    WIRTUALNY DORADCA:
    Platforma Usług Elektronicznych (PUE) udostępnia Państwu on-line dane zapisane
    na kontach w ZUS, daje możliwość łatwego generowania i przesyłania drogą
    elektroniczną dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych oraz różnego typu
    pism i wniosków. Tą drogą można również umówić się na wizytę w ZUS.

    Przykłady spraw, które można samodzielnie załatwić przez PUE:

    Osoba ubezpieczona może zobaczyć, czy płatnik składek zgłosił ją oraz członków
    rodziny do ubezpieczeń, sprawdzić stan swojego konta w ZUS, kwoty środków
    przekazanych do OFE lub obliczyć prognozowaną wysokość emerytury, złożyć
    do ZUS różnego typu wnioski.

    .

    Pomoc -- doskonała. :)