eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGorąca [jest uapał za oknem!] prośba do ludzi dobrej woDy, z gorącymi sercami... › Re: Gorąca [jest uapał za oknem!] prośba do ludzi dobrej woDy, z gorącymi sercami...
  • Data: 2016-07-02 22:08:06
    Temat: Re: Gorąca [jest uapał za oknem!] prośba do ludzi dobrej woDy, z gorącymi sercami...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nl96ad$t9$...@n...news.atman.pl

    > Szukałem w PUE IMO starannie -- nie znalazłem...

    Przy okazji znalazłem ustawienie na certyfikat przy autoryzacji. :)
    Trzeba ręcznie zmienić na Profil zaufany.

    Ten problem zajął mi sporo czasu przy matce. Teraz (dzięki hasłom)
    został ominięty.

    -=-

    Hasła chcę zmienić, gdyż są takie same jak w ePUAPie, a te zostały
    ujawnione w ZUSie przy potwierdzaniu Profilu, gdyż z wysyłką coś
    poszło źle. Miałem przy sobie akurat SMS potwierdzający wysyłkę,
    ale tak naprawdę ten SMS nie był od wysyłki, bo rzeczywiste SMSy
    potrzebne do wysyłki przyszły na inny telefon, gdyż swój zostawiłem
    dość daleko stąd. :)

    W ZUSie jest komputer, z którego dokończyłem zakładanie Profilu.
    Na szczęście pamiętałem ;) dość skomplikowane i niecodzienne
    (nigdy nie wpisywałem go ręcznie -- zawsze za pomocą CtrlC
    i CtrlV lub przeglądarki wpisywały w moim imieniu) hasło.

    Jestem w szoku -- bo choć hasło było trudne i nigdy (prawie
    nigdy -- jeden raz wpisałem przy tworzeniu, gdzieś w połowie
    listopada ubr.) przeze mnie nie wpisywane ręcznie -- trafiłem
    za pierwszym razem bez pudła. Niestety hasło trzeba było wpisać
    aż dwa razy (bo miałem potwierdzić dwa Profile -- swój i ojca)
    i za drugim razem było nieco trudniej. :) Cóż znaczy silna
    motywacja i mobilizacja -- mam dobrą pamięć ,,fotograficzną''. :)