eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGorąca [jest uapał za oknem!] prośba do ludzi dobrej woDy, z gorącymi sercami... › Re: Gorąca [jest uapał za oknem!] prośba do ludzi dobrej woDy, z gorącymi sercami...
  • Data: 2016-07-02 22:52:02
    Temat: Re: Gorąca [jest uapał za oknem!] prośba do ludzi dobrej woDy, z gorącymi sercami...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nl96ad$t9$...@n...news.atman.pl

    > Może wiesz, jak zmienić hasło do PUE?

    Zmieniłem -- ale z zewnątrz. Poprosiłem o przypomnienie hasła -- i dostałem
    restart hasła. Tu kolejny problem -- hasła do ePUAPu i do PUE są te same, ale
    także hasła moje, matki i ojca są te same, zatem musiałem zmienić hasło matki
    a do tego potrzebowałem loginu (liczbowego) matki, którego chyba nie użyłem
    ani razu, bo chyba zawsze wchodziłem na jej konto w ZUSie za pomocą ePUAPu...

    Na szczęście mam wszelkie :) m@ile w tej sprawie -- PUE i ePUAP matki
    zakładałem chyba 18 listopada ubr.

    Tak oto gromadzenie śmieci przydało się a potrzeba zmiany hasła do loginu
    ujawniła zapomnianą już potrzebę ustawienia autoryzacji na Profil zaufany.
    Domyślnie, pomimo logowania się do PUE za pomocą Profilu zaufanego i braku
    Certyfikatu, jest -- Certyfikat. Próba autoryzacja (przy wysyłce dokumentów
    do ZUSu) kończy się (kończyła w grudniu; teraz może jest inaczej)
    niepowodzeniem bez podania przyczyny. :)

    **Chyba** trzeba podać poprawny m@il przy restarcie -- chyba, bo nie jestem pewien.
    Jeśli tak -- tu znowu trafiłem z m@ilami, choć to trzy różne m@ile. (mój, matki
    i ojca) Chyba -- bo swój i ojca podałem raczej poprawnie a próba podania ojca
    m@ila przy restarcie hasła matki skończyła się niepowodzeniem, lecz pewności
    nie mam, czy chodziło o niepoprawny m@il.