  • 1. Data: 2012-02-07 10:05:17
    Temat: [Toyota Bank] - czy ja dobrze rozumiem, że konto będzie płatne?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    Data otrzymania: 07.02.2012
    Temat: 30.01 Zmiana w tabeli opłat i prowizji

    Szanowni Państwo Od 1 marca br. zmianie ulega tabela opłat i prowizji
    dla Klientów Indywidualnych. Rezygnujemy z opłaty za kartę płatniczą
    wydaną do Konta osobistego i przenosimy ją w opłatę za jego
    prowadzenie. Stawka, tj. 2,50 zł i zasady zwrotu tej opłaty pozostają
    bez zmian. Również od 1 marca 2012 r. wszyscy klienci Toyota Bank będą
    mogli skorzystać z nowej oferty produktowej - Konta Enter. Jest to
    rachunek bieżący dedykowany grupie klientów zainteresowanej głównie
    naszą ofertą depozytową. Konto dostępne będzie bez obowiązkowej karty
    płatniczej. Zapraszmay do skorzystania z naszej nowej oferty. Z
    poważaniem Zespół Toyota Bank
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---

    KJ
    "In order to form an immaculate member of a flock
    of sheep one must, above all, be a sheep"
    - Albert Einstein

  • 2. Data: 2012-02-07 10:56:43
    Temat: Re: - czy ja dobrze rozumiem, że konto będzie płatne?
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 7 Lut, 11:05, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
> [...]
    > naszą ofertą depozytową. Konto dostępne będzie bez obowiązkowej karty
    > płatniczej. Zapraszmay do skorzystania z naszej nowej oferty. Z

    rygodny-list-prof-m...
    > "In order to form an immaculate member of a flock
    > of sheep one must, above all, be a sheep"
    >  - Albert Einstein

    Czyli albo bierz kartę i 1000 zł na m-c płatności bezgotówkowo albo
    płać za prowadzenie konta

  • 3. Data: 2012-02-07 11:04:46
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    eisenberg <e...@n...pl> writes:
    [...]

    > Czyli albo bierz kartę i 1000 zł na m-c płatności bezgotówkowo albo
    > płać za prowadzenie konta

    Albo zamknij konto :)
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 4. Data: 2012-02-07 11:14:36
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-02-07 12:04, Kamil Jońca pisze:
    > eisenberg<e...@n...pl> writes:
    > [...]
    >
    > Albo zamknij konto :)
    > KJ

    wybieram bramke numer 3 :D

    pawlin

  • 5. Data: 2012-02-07 11:25:57
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    > wybieram bramke numer 3 :D
    >
    > pawlin

    http://www.toyotabank.pl/_files/TBP_oswiadczenie_o_o
    dstapieniu_od_umowy.pdf

  • 6. Data: 2012-02-07 11:32:02
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Bogdan" <w...@p...onet.pl> writes:

    > http://www.toyotabank.pl/_files/TBP_oswiadczenie_o_o
    dstapieniu_od_umowy.pdf
    Ale to jakby nie jest ten przypadek - ten link mówi o odstąpieniu od
    umowy zawartej na odległość, w ciągu 14 dni.
    TU trzeba ją po prostu wypowiedzieć/nie zgodzić się na przyjęcie
    warunków.
    KJ

    Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.

  • 7. Data: 2012-02-07 11:32:59
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 07.02.2012 12:25, Bogdan pisze:

    > http://www.toyotabank.pl/_files/TBP_oswiadczenie_o_o
    dstapieniu_od_umowy.pdf

    Nie wprowadzaj ludzi w blad. To nie ten formularz. Nie odstapienie,
    tylko wypowiedzenie.

  • 8. Data: 2012-02-07 11:33:13
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-02-07 12:25, Bogdan pisze:

    > http://www.toyotabank.pl/_files/TBP_oswiadczenie_o_o
    dstapieniu_od_umowy.pdf

    dzieki

    tylko dla tych 3dniowek na 4.6% zalozylem konto. czas pozegnac sie. jak
    inne banki zaczna wprowadzac oplaty znow zostanie mbank na obsluge
    przelewow + klony czarneckiego na lokaty

    pawlin

  • 9. Data: 2012-02-07 12:03:13
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 07 Feb 2012 12:33:13 +0100, pawlin napisał(a):

    > dzieki
    >
    > tylko dla tych 3dniowek na 4.6% zalozylem konto. czas pozegnac sie. jak
    > inne banki zaczna wprowadzac oplaty znow zostanie mbank na obsluge
    > przelewow + klony czarneckiego na lokaty

    Przecież napisali, że stworzą nowe konto enter (jak rozumiem całkowicie
    darmowe i bez karty) właśnie dla ludzi, którzy chcą tylko depozyty u nich
    trzymać.

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2012-02-07 12:05:41
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-02-07 13:03, xbartx pisze:

    > Przecież napisali, że stworzą nowe konto enter (jak rozumiem całkowicie
    > darmowe i bez karty)

    znajac pazernosc bankowcow niekoniecznie darmowe