    Date: Sat, 01 Jun 2013 18:33:44 +0200
    From: Adrian <b...@b...brak>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Getinonline i nowy wzorzec Umowy Ramowej

    Dzisiaj zalogowałem się do GO i spędziłem trochę więcej czasu nad
    poznaniem tego nowego interfejsu. Przeglądając zaległe wiadomości z
    banku których miałem aż 30, gdzieś w ich gąszczu była sobie wiadomość
    UMOWY z 26.01.2013. I tam m.in. jest nowy wzorzec Umowy Ramowej oraz
    załączniki umowy ROR, karty debetowej itd. Pod koniec wiadomości jest
    oświadczenie do zaznaczenia, że zapoznałem się i akceptuję treść
    powyższych dokumentów. Czy zaznaczenie tego jest konieczne? Czy może
    sobie ta wiadomość tak leżeć bez akceptacji.