  • Data: 2013-06-02 00:06:04
    Temat: Re: Getinonline i nowy wzorzec Umowy Ramowej
    Od: dziadek <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    U mnie też leży. Co ciekawe napisałem do nich ok. dwa miesiące temu, aby zmienili
    dane w tych umowach, bo wymieniłem dowód osobisty (stary wyekspirował). I niestety
    zero odzewu, tak jak by mieli mnie daleko w d4. No to ja ich obdarzam takim samym
    stosunkiem i od paru miechów na getinowym koncie mam okrągłe 0.