    From: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: GetinBank - dno z mułem - tragedia
    Date: Tue, 10 Apr 2007 14:16:30 +0200

    WItam

    To co wyprawia GetinBank z zalozeniem konta to jest tragedia.
    Zalozenie konta (pierwsza wizyta) 09.03.2007 trzy okienka ale jedno od
    kont reszta dlubie w nosie (kredyty i jakies niesprecyzowane do niczego
    okienko) , haslo internetowe wyslane 30.03.2007 !!!!
    Ok przyszlo niezle 04.04.2007, zgodnie z sugestia udałem sie do odzialu
    po idetyfikator 10.04.2007 .... i .... identyfikatora nie ma.
    Najpierw uroczy pan mowi mi ze przyjsc powinno LISTEM !!!
    pokazalem mu PIN mailer w ktorym jest napisane "identyfikator do
    odebrania w odziale" zrozumial. Wyslal maila do "centrali" bo telefonow
    to nie maja zes ich mac. 20 minut czekalem by sie dowiedziec ze
    idetyfikator wyslany do odzialu "sie pewnie zgubil".

    Ja pierdziele mam nadzieje ze pieniadze chociaz sie tam nie gubia.
    Pozatym po jakiego gwinta wysylac idetyfikator poczta. Lukas drukuje go
    na miejscu, nic to moze za trzecia wizyta dostane idetyfikator ale jak
    jakis palant powie mi ze TANy wymagaja kolejnej wizyty to go poibije.

    Organizacja lokalu wola oi pomste do nieba 4 osoby ale tylko jedna
    zajmuje sie klientami pozostale dlubia w nosie na stanowiskach kredytow
    lub na zapleczu (nie obsluza kolejki "bo tak").

    Zesz ich mac...