  • 1. Data: 2014-12-04 03:10:32
    Temat: Getin - transakcje z autostrad z początku listopada
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Witam,

    zauważyłem, że Getin Bank (marmurek) rozliczył mi transakcje z polskich
    autostrad z okolic 1 listopada na karcie Master Card... no i zrobił to
    dokładnie 28 listopada.

    Czy ktoś podróżował może polskimi autostradami w weekend 1 do 2 listopada
    br. i może zweryfikować którego dnia banki rozliczyły transakcje?

    --
    Wysłane z pola.

  • 2. Data: 2014-12-04 07:46:10
    Od: em <e...@g...com>

    Myślę, że to dotyczy nie tylko autostrad. I nie tylko marmurku, ale także i klonów.
    Chyba jakaś obsuwa w Getin Noble.

  • 3. Data: 2014-12-04 08:55:07
    Od: "as" <N...@p...onet.pl>

    Myślę, że to dotyczy nie tylko autostrad. I nie tylko marmurku, ale także i
    klonów. Chyba jakaś obsuwa w Getin Noble.

    Potwierdzam. Mnie zakupy w Auchan z 2 listopada kartą getinonline rozliczyło
    też dopiero 28 listopada.

  • 4. Data: 2014-12-04 11:47:08
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    as wrote:

> [...]
    > i klonów. Chyba jakaś obsuwa w Getin Noble.
    >
    > Potwierdzam. Mnie zakupy w Auchan z 2 listopada kartą getinonline

    Ojej, to za moment się pewnie dowiem, że otrzymałem taki prezent od GB, w
    sumie nieoprocentowany kredyt na prawie 4 tygodnie. Zdaje się, że transakcje
    z autostrad nie wisiały w blokadach.

    --
    Wysłane z pola.

  • 5. Data: 2014-12-04 12:46:34
    Od: www2 <t...@g...com>

    Mialem identyczna sytuacje - tylko to byl getinonline
    i druga karta open finance.

    Zakupy 2.11 w Biedronce - nie byly rozliczone i nie bylo
    blokad do 28.11, gdzie sie wtedy nagle rozliczyly.