  • 21. Data: 2016-03-01 17:40:43
    Temat: Re: Getin bank - czy bezpieczny bank
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
    "J.F." 56d5ae87$0$644$6...@n...neostrada.pl

    >Obliczenia są proste ;) -- pół_miliona_frankowiczów_z_ich_rodzinami
    >kontra reszta_polskiego_społeczeństwa.
    >Zakrzywieniem obliczeń jest liczebność rodzin. ;)

    No ale wiesz - jesli zrzucic to na banki, to reszta spoleczenstwa moze
    nie zauwazyc.
    Chyba ze bank padnie, BFG padnie, zainwestowali troche w banki na
    gieldzie, byc moze posrednio przez fundusz inwestycyjny, albo OFE :-)

    J.

  • 22. Data: 2016-03-02 13:01:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 56d5c60e$0$22829$6...@n...neostrada.pl

    > No ale wiesz - jesli zrzucic to na banki, to reszta spoleczenstwa moze nie
    zauwazyc.

    Nie może.

    > Chyba ze bank padnie, BFG padnie, zainwestowali troche w banki na gieldzie, byc
    moze posrednio przez fundusz inwestycyjny, albo
    > OFE :-)

    Jeśli za wszystkie błędy Zuzi będzie płacił Ziutek -- wszystko padnie. :)

    -=-

    Banki nie zdołają udźwignąć zrzutu -- frankowicze mają straty
    wyrażone setkami miliardów plnów. Na domiar złego frankowicze
    nie chcą zrezygnować z intratnego_inaczej procederu, przez co
    obecny zrzut nie byłby ostatnim...

    Do kosztów bezpośrednich (finansowych) doliczyć trzeba także koszty moralne,
    dlatego zrzut (czy na banki, czy na Fiskusa) nie jest mądrym pomysłem. Tak
    czy siak -- dobrze by było, gdyby za ludzie płacili za swe własne błędy
    osobiście.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'