  • 1. Data: 2016-02-29 10:28:55
    Temat: Getin bank - czy bezpieczny bank
    Od: heśka <h...@o...eu>

    Gdzieś czytałem że bank nie przeszedł jakis stress testów czyli nie
    osiągnęli minimalnej ochrony

  • 2. Data: 2016-02-29 11:06:14
    Temat: Re: Getin bank - czy bezpieczny bank
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 lutego 2016 10:28:57 UTC+1 użytkownik heśka napisał:
    > Gdzieś czytałem że bank nie przeszedł jakis stress testów czyli nie
    > osiągnęli minimalnej ochrony

    I?

  • 3. Data: 2016-02-29 11:16:06
    Od: heśka <h...@o...eu>

    no i czy nie będzie upadku w najbliższym czasie

  • 4. Data: 2016-02-29 11:34:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 lutego 2016 11:16:06 UTC+1 użytkownik heśka napisał:
    > no i czy nie będzie upadku w najbliższym czasie
    Jeśli nie masz więcej jak limity BFG to nie ma się czego obawiać

  • 5. Data: 2016-02-29 11:37:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 lutego 2016 10:28:57 UTC+1 użytkownik heśka napisał:
    > Gdzieś czytałem że bank nie przeszedł jakis stress testów czyli nie
    > osiągnęli minimalnej ochrony
    A tak z ciekawości- podaj linka do tego niusa.

  • 6. Data: 2016-02-29 11:42:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "heśka" napisał w wiadomości
    >no i czy nie będzie upadku w najbliższym czasie

    To nie jest "minomalny poziom ochrony", tylko raczej maksymalny -
    testuja hipotetyczny przypadek, co by bylo gdyby ... nie wiem - np CHF
    drozeje dwa razy.
    W rezultacie czego polowa kredytobiorcow przestaje splacac swoje
    kredyty.
    Przypadek malo prawdopodobny, wiec upadku nie ma co oczekiwac ...
    aczkolwiek juz raz sie taki skok zdarzyl.

    Ale ... jesli mowicie, ze bank nie ma frankow, to w zasadzie nie
    powinno go to dotknac.
    No chyba, ze testowali w druga strone - co bedzie, jak frank znow
    bedzie po 2 zl ...

    J.

  • 7. Data: 2016-02-29 11:44:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" e...@g...co

    > Gdzieś czytałem że bank nie przeszedł jakis stress testów czyli nie
    > osiągnęli minimalnej ochrony

    : I?

    I nie pamięta co (może czytał, że LCzarneciemu puściły nerwy ze stresu)
    czytał, gdzie (może w swoich myślach, lub w moich) czytał, kiedy (może
    sto lat temu, w innej scenerii) czytał itd...

    Póki nie poda źródła -- nie warto takim kimś zaprzątać sobie głowy,
    chyba że powie coś powszechnie znanego. Na razie sam najwyraźniej
    nie pamięta, gdzie, co i kiedy...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 8. Data: 2016-02-29 12:49:31
    Od: heśka <h...@o...eu>

    W dniu 2016-02-29 o 11:37, Kris pisze:
    > A tak z ciekawości- podaj linka do tego niusa.

    http://wyborcza.biz/Gieldy/1,132329,18349306,eurorat
    ing-obnizyl-rating-getin-noble-banku-do-bb.html?disa
    bleRedirects=true

    http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/dw
    a-polskie-banki-nie-zdaly-stress-testow,27,0,1646363
    .html

  • 9. Data: 2016-02-29 13:08:12
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 29 lutego 2016 10:28:57 UTC+1 użytkownik heśka napisał:
    > bank nie przeszedł jakis stress testów
    Mam już dość!
    Albo jakiś bank, albo jakichś testów.
    --
    Akarm

  • 10. Data: 2016-02-29 13:24:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "heśka" 56d4304a$0$662$6...@n...neostrada.pl

    > http://wyborcza.biz/Gieldy/1,132329,18349306,eurorat
    ing-obnizyl-rating-getin-noble-banku-do-bb.html?disa
    bleRedirects=true

    Wreszcie merytorycznie i zgodnie z Konstytucją.

    EuroRating obniżył rating Getin Noble Banku do BB-
    ISBNews 13.07.2015 10:39A A A

    Warszawa, 13.07.2015 (ISBnews) - Agencja ratingowa EuroRating obniżyła
    poziomratingu kredytowego nadanego Getin Noble Bankowi do BB- z BB.
    Jednocześnie utrzymana została dotychczasowa negatywna perspektywa ratingu.

    > http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/dw
    a-polskie-banki-nie-zdaly-stress-testow,27,0,1646363
    .html

    Dwa polskie banki nie zdały stress testów. Pieniądze są bezpieczne?

    (AND),(PZ),(PAP),(IAR), (DS)
    26.10.2014, godz. 13:04
    Dosłownie z ostatniej chwili -- mamy teraz godzinę 13:19...

    Tylko dzień nie ten... ;)

    -=-

    Ja nie przechodzę stresstestu!! Dziś zapada [w głąb czasoprzestrzeni?...]
    lokata w Idei, ale nijak nie potrafię dogadać się z tym bankiem...

    Wystąpił błąd...

    Chcę zlecić przelew szmalu -- nie ma takiej opcji... ;)
    Masa bzdur chodzi beztrosko, ale to, co ważnie -- NIE!

    Uśmiechnięte bezdtrosko twarzyczki, ale nic pożytecznego nie chodzi!!!

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'