  • 1. Data: 2016-02-25 18:51:14
    Temat: Niezwykła ósemka- ale wypas :))
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    https://www.ideabank.pl/klienci-indywidualni-lokata-
    niezwykla-osemka

    Dla 100 tysięcy po ośmiu dniach 42 zeta.
    Ale nie o to chodzi. Chodzi o to, żeby złapać "gapę", któremu po ośmiu
    dniach odnowi się na 3 miesiące na 0,1%. Żeby Leszkowa Jola miała na waciki.

    0

  • 2. Data: 2016-02-25 19:05:03
    Temat: Re: Niezwykła ósemka- ale wypas :))
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wiatrak" napisał w wiadomości grup

[...]

    -----------
    Mogli dac 4% na te 8 dni, nie zbiednieliby. A tak jak piszesz, to typowe
    szukanie jeleni, bo lokata odnawialna i z pewnoscia nie mozna zmienic przez
    internet. Getin zbiera na 2,8%, jak odplynie sporo lokat pod koniec marca
    (zapadajaca oferta na 3,2%) to bedzie polowanie z lepsza stawka. Pomijajac
    inne urudnienia, samo oprocentowanie niekonkurencyjne np. do Optimy 2,7%.

    0

  • 3. Data: 2016-02-26 22:53:57
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 25 Feb 2016 18:51:14 +0100, wiatrak <w...@y...pl> wrote:
    > Dla 100 tysięcy po ośmiu dniach 42 zeta.

    Serio są tacy, co mając wolne 100k połaszczą się na 42 zł?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2016-02-27 07:17:48
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2016-02-26 o 22:53, Marek pisze:

    > Serio są tacy, co mając wolne 100k połaszczą się na 42 zł?

    Wątpię żeby mieli "wolne" - IMO one siedzą na co najmniej 3m lokacie
    - no chyba ze się komuś akurat kończy i na tydzień nie ma pomysłu - LOL

    Pozdro

  • 5. Data: 2016-02-27 08:51:41
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-02-27 o 07:17, Waldek pisze:

    > Wątpię żeby mieli "wolne" - IMO one siedzą na co najmniej 3m lokacie
    > - no chyba ze się komuś akurat kończy i na tydzień nie ma pomysłu - LOL

    Nie sądzę, żeby ktoś decydował się na ten tydzień mając świadomość,
    że zwrot środków będzie trwał drugie tyle.

  • 6. Data: 2016-02-27 10:54:42
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    cef napisał(a) :

    > Nie sądzę, żeby ktoś decydował się na ten tydzień mając świadomość,
    > że zwrot środków będzie trwał drugie tyle.

    No jak to zwrot po tygodniu? Aaa, sorry, zapomniałem, to w końcu
    tylko Idea (para)Bank :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 7. Data: 2016-02-27 16:58:15
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Ale nie o to chodzi. Chodzi o to, żeby złapać "gapę", któremu po ośmiu
    > dniach odnowi się na 3 miesiące na 0,1%.

    Ale to w trakcie tych trzech miesięcy nie można zerwać lokaty?
    I odebrać kasy.
    pomijam fakt ile to trwa

  • 8. Data: 2016-02-28 22:42:44
    Od: "Tom L." <p...@g...com>

    Ale to w trakcie tych trzech miesięcy nie można zerwać lokaty?
    I odebrać kasy.
    pomijam fakt ile to trwa

    Pomijając ten fakt, to działanie z deka irracjonalne ale kto bogatemu
    zabroni ;)

  • 9. Data: 2016-03-01 03:18:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bolko" 9...@g...co

    : Ale to w trakcie tych trzech miesięcy nie można zerwać lokaty?

    22 101 101 0 <-- ponoć tu można zerwać zaręczyny ideologicznej miłości

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'