  • 1. Data: 2009-03-03 09:46:09
    Temat: [Getin] Rachunek Rekomendowany plus 60zł
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    http://www.getinbank.pl/488.php

    Szukam osoby która ma założone konto w Getinie przed 14 lutego i może mnie
    "rekomendować". Za założenie rachunku zarówno polecający jak i polecany
    otrzymują 60zł.

    Kontakt: s...@S...gazeta.pl

    --
    Pozdrawiam,
    Sinus

  • 2. Data: 2009-03-03 18:56:38
    Temat: Re: [Getin] Rachunek Rekomendowany plus 60zł
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    > Szukam osoby która ma założone konto w Getinie przed 14 lutego i może mnie
    > "rekomendować". Za założenie rachunku zarówno polecający jak i polecany
    > otrzymują 60zł.

    ten rachunek co trzeba zalozyc jest bezplatny? Bez haczykow?

  • 3. Data: 2009-03-03 19:38:04
    Od: "lbz" <s...@w...pl>

    > Szukam osoby która ma założone konto w Getinie przed 14 lutego i może mnie
    > "rekomendować". Za założenie rachunku zarówno polecający jak i polecany
    > otrzymują 60zł.

    a znasz zasady tej promocji, bo na stronach getinu nie ma regulaminu

  • 4. Data: 2009-03-03 19:43:37
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "lbz" news:gok0ui$94s$1@news.wp.pl

    > a znasz zasady tej promocji, bo na stronach getinu nie ma regulaminu

    Trochę ten regulamin jest "zakopany", ale jest :)
    Proszę, tutaj jest link do PDF'a: http://tnij.org/regulamin-getin

  • 5. Data: 2009-03-03 20:31:59
    Od: "lbz" <s...@w...pl>

    > Trochę ten regulamin jest "zakopany", ale jest :)
    > Proszę, tutaj jest link do PDF'a: http://tnij.org/regulamin-getin

    mnie to przekierowalo do promocyjnej lokaty a nie promocji z bonusem 60 zl

  • 6. Data: 2009-03-03 20:40:52
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "lbz" news:gok43q$b1m$1@news.wp.pl

    > mnie to przekierowalo do promocyjnej lokaty a nie promocji z bonusem 60 zl

    PRZEPRASZAM!
    Mój błąd. Biję się w pierś :)
    Poniżej znajduje się link do poprawnego regulaminu:

    http://tnij.org/getin_regulamin60

  • 7. Data: 2009-03-04 14:44:00
    Od: m...@o...pl

    wygląda na to, że niema żadnych kruczków.
    Na lokatę chyba nie trzeba miec konta, a promocja trwa do końca czerwca. Można
    jeszcze założyc wszystko :P