  • 1. Data: 2009-03-03 07:01:25
    Temat: Eurobank problemy z systemem
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    Wykonanie operacji jest w tej chwili niemożliwe. Jeśli błąd wystąpi
    ponownie proszę skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta.

    Kod błędu: 0001663:ACT-1236063495608-ODTDI

    Komunikat pojawia się przy próbie wykonania przelewu i założenia
    lokaty .

    Czy ktoś z Was też tak ma ?

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 2. Data: 2009-03-03 07:16:33
    Temat: Re: Eurobank problemy z systemem
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 3 Mar, 08:01, Jacek Erazmus <j...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Kod błędu: 0001663:ACT-1236063495608-ODTDI
    >
    > Komunikat pojawia się przy próbie wykonania przelewu i założenia

    Nie sprawdzalem, ale o 8-ej wychodzi pierwsza sesja - moze ststem
    zapchany?

  • 3. Data: 2009-03-03 08:19:53
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Nie sprawdzalem, ale o 8-ej wychodzi pierwsza sesja - moze ststem
    > zapchany?

    też tak miałem wczoraj, ale odświeżanie strony pomagało ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-03-03 08:40:40
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Mar 3, 8:01 am, Jacek Erazmus <j...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Kod błędu: 0001663:ACT-1236063495608-ODTDI
    >
    > Komunikat pojawia się przy próbie wykonania przelewu i założenia

    Ok 7:40 robiłem przelewy i nic nie krzyczało

  • 5. Data: 2009-03-03 09:01:32
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 3 Mar, 09:40, Bungiel <d...@g...com> wrote:

    > Ok 7:40 robiłem przelewy i nic nie krzyczało

    Mi teraz już działa . Chyba faktycznie system był zapchany .

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus