  • 51. Data: 2023-07-12 16:33:21
    Temat: Re: Gdzie wydać 500 euro?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 12 lipca 2023 o 11:12:43 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Ciekawe, w Chorwacji poczta daje bardzo dobre kursy.
    > Można także było pobrać gotówkę z okienka przedkładając Visę.

    Wymieniałeś/pobierałeś i sprawdziłeś?
    Bo kurs to kurs - ale może być jeszcze prowizja.
    Właśnie w Zagrzebiu w hotelu - kurs taki sam jak w kantorze, ale 2% prowizji.
    Nie aż tak bardzo zdarli, ale zdarli - a trzeba było odżałować, bo mieliśmy tylko
    euro w gotówce - i panie na nas trochę dziwnie spojrzały jak powiedzieliśmy, że nie
    mamy karty kredytowej - więc trzeba było zapłacić z góry.
    A potem rozliczenie delegacji wg kursu NBP - dobrze że za hotel zwracał kontrahent wg
    umówionego ryczałtu.
    Ale to był 2014, właśnie wtedy w Zagrzebiu załatwiałem przez telefon moją pierwszą KK
    w śp. db - rozmowa odebrana, ale jednak w roamingu, nie pytałem szefa ile było za nią
    na rachunku ;>

  • 52. Data: 2023-07-13 21:56:30
    Od: Dąbrowski <r...@a...pl>

    W dniu 03.07.2023 o 17:52, Dąbrowski pisze:
    > No właśnie. Gdzie można zapłacić banknotem 500 euro?

    Wpłaciłem na konto w IKA. Żadnych problemów.