  • 1. Data: 2008-01-28 16:12:12
    Temat: Gdzie tanie albo bezpłatne konto internetowe
    Od: "Maktoni" <R...@g...pl>

    Szukam bezplatnego albo b. taniego konta internetowego.
    Chodzi o to, ze czasami kontrahenci musza mi przelac b. szybko
    pieniadze i ja je musze widziec w ciagu paru minut/godzin na swoim
    koncie.
    I tak sobie pomyslalem ze idealnie byloby miec przelewy w banku
    gdzie inni maja konta (bo wtedy pieniadze sa ksiegowane natychmiast).
    Mam zatem konto inteligo gdzie mam wplaty od Klientow ktorzy maja
    konta w inteligo.
    To samo z mbank.
    Gdzie jeszcze sa bezplatne albo b. tanie konta internetowe gdzie
    przelewy sa po 1 pln albo mniej?

  • 2. Data: 2008-01-28 16:18:15
    Temat: Re: Gdzie tanie albo bezpatne konto internetowe
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 28 Jan 2008 17:12:12 +0100, Maktoni napisał(a):

    > Gdzie jeszcze sa bezplatne albo b. tanie konta internetowe gdzie
    > przelewy sa po 1 pln albo mniej?

    Popatrz w archiwum grupy co chwilę przewija się post w tym temacie.
    Citi, BGZ, Toyota, ING, Nordea, Mille praktycznie już prawie każdy bank
    takie konto posiada.

    Xenocide

  • 3. Data: 2008-01-28 16:33:49
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski pisze:

    > Popatrz w archiwum grupy co chwilę przewija się post w tym temacie.
    > Citi, BGZ, Toyota, ING, Nordea, Mille praktycznie już prawie każdy bank
    > takie konto posiada.

    Ale on coś mówił o kontrahentach. Więc pewnie chodzi mu o konto firmowe.

    KJ

  • 4. Data: 2008-01-28 21:55:52
    Temat: Re: Gdzie tanie albo bezpłatne konto internetowe
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maktoni" fnkuv8$c85$...@a...news.tpi.pl

    > Gdzie jeszcze sa bezplatne albo b. tanie konta internetowe gdzie
    > przelewy sa po 1 pln albo mniej?

    Wewnętrzne przelewy, a takie chyba masz na swej myśli, są chyba wszędzie za free. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 5. Data: 2008-01-29 18:01:30
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > "Maktoni" fnkuv8$c85$...@a...news.tpi.pl

    > Wewnętrzne przelewy, a takie chyba masz na swej myśli, są chyba
    > wszędzie za free. :)

    W BRE Banku (mBank, Multibank) nie są

    Sławek

  • 6. Data: 2008-01-29 18:58:28
    Od: Krzysztof Mlynarski <k...@W...security.pl>

    Slavekk pisze:

    > W BRE Banku (mBank, Multibank) nie są

    To znaczy wewnątrz każdego z tych "banków" (oddziałów BRE de facto?)
    zazwyczaj są - ale nie zawsze - np. z konta firmowego na prywatne już
    się płaci, pomiędzy np. mBankiem i Multi też już się płaci.

    Generalnie sposób na zarobek, jak każdy.

    -K.

  • 7. Data: 2008-01-29 19:20:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof Mlynarski" fnnt2r$fuv$...@a...news.tpi.pl

    > To znaczy wewnątrz każdego z tych "banków" (oddziałów BRE de facto?)
    > zazwyczaj są - ale nie zawsze - np. z konta firmowego na prywatne już
    > się płaci, pomiędzy np. mBankiem i Multi też już się płaci.

    A, to przepraszam. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 8. Data: 2008-01-29 19:35:54
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
    > Popatrz w archiwum grupy co chwilę przewija się post w tym temacie.
    > Citi, BGZ, Toyota, ING, Nordea, Mille praktycznie już prawie każdy bank
    > takie konto posiada.

    No tak, tyle ze niektore z ww. kont sa czasem drozsze niz te
    standardowe. Ewentualnie moga byc darmowe po spelnieniu roznych (czasem
    sporych) warunkow.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2008-01-30 08:19:49
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 29 Jan 2008 20:35:54 +0100, Mithos napisał(a):

    > No tak, tyle ze niektore z ww. kont sa czasem drozsze niz te
    > standardowe. Ewentualnie moga byc darmowe po spelnieniu roznych (czasem
    > sporych) warunkow.

    Założyłem, być może błędnie, że skoro mają wpłacać to limity zwalniające
    z opłaty da się wykręcić :)

    Xenocide