  • 1. Data: 2005-01-18 09:39:17
    Temat: Gdzie stała prowizja w oprocentowaniu kredytu hipotecznego.
    Od: "CODI" <codico@_usun_co_trzeba_poczta.onet.pl>

    Witam.
    Chce wziąć kredyt hipoteczny na zakup mieszkania. Wartośc około 150 kzł.
    wkład własny 30%, okres kredytowanie 20 lat.
    Wezmę go zapewne w CHF. Biorę pod uwage GEBM, PTF i MBank.
    W PTF-ie mam jeszcze kredyt samocjhodowy i dali mi niezłe warunki bijące na
    głowe inne banki (0,5% prowizji, 1,56 CHF pierwszy rok, i 2,96 % w kolejnych
    latach) ale w umowie jest zapis o tym że w kolejnych latach oprocentowanie
    ustala prezes banku w oparciu o rózne parametry (LIBOR, stopa lombardowa,
    stopy pożyczek międzybankowych i .... opłacalność mojego kredytu!). Tak więc
    mogą sobie to zmieniać do woli.
    Podobnie jest w MBank i GEBM ale one mają wyższe oprocentowanie około
    3,25-3,4 %. GEBM ma jednak niższe opłaty na starcie.

    Który bank ma niezłe oprocentowanie kredytu hipotecznego i stałe prowizje w
    trkacie trwania umowy kredytowej ?

    Pozdrawiam
    CODI

  • 2. Data: 2005-01-18 09:40:28
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Który bank ma niezłe oprocentowanie kredytu hipotecznego i stałe
    > prowizje w trkacie trwania umowy kredytowej ?

    Pooglądaj PKO BP. AFAIK to mają w umowie % powiązane bezpośrednio z LIBORem
    (LIBOR+marża).

  • 3. Data: 2005-01-18 10:50:12
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "CODI" <codico@_usun_co_trzeba_poczta.onet.pl> wrote in

    > Który bank ma niezłe oprocentowanie kredytu hipotecznego i stałe
    > prowizje w trkacie trwania umowy kredytowej ?

    PBK BPH.

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    |o_ '---' _ | tHe sTaGe diVInG cLUb
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766
    Czwarta linia sygnaturki

  • 4. Data: 2005-01-18 10:53:58
    Od: "CODI" <codico@_usun_co_trzeba_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "CODI" <codico@_usun_co_trzeba_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:csiljr$ppi$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam.
    >
    > Który bank ma niezłe oprocentowanie kredytu hipotecznego i stałe prowizje
    > w trakcie trwania umowy kredytowej ?

    Jak skończę walkę z tymi bankami upublicznię moje wnioski :). W tej chwili
    licze wszystko we własnym arkuszu uwzględniając promocje opłaty i inne
    warunki. Np to ze częśc banków na dzień dobry ma własne kursy walut różniące
    się na niekorzyśc od NBP (Multibank, MBank, GEBM). Tutaj PTF jest wyjątkiem.
    Ale cóż znaczą te różnice w obliczu ryzyka kursowego :( przy CHF za 3,12zł
    tak jak w marcu 2004 będe parę kzł w plecy :(.

    W MBanku mamy z żoną konta. Wspólne wpływy przekraczają tam magiczne 3500 zł
    więc mamy status VIP ale i tak trudno mi się do nich przekonać. Od jakiegoś
    czasu mówi się równiez o sprzedaniu MBanku. Jesli BRE będzie stało kiepsko
    mogą to na prawdę zrobić, cóż wtedy się stanie ????

    Pozdrawiam
    CODI

  • 5. Data: 2005-01-19 07:27:46
    Od: "CODI" <codico@_usun_co_trzeba_poczta.onet.pl>

    Dzis dowiedziałem się od konsulatanta że GE również posiada zapis w umowie o
    stałej prowizji banku.

    Co źródło to inna informacja

    Pozdrawiam
    CODI