  • 21. Data: 2017-01-20 13:41:28
    Temat: Re: Gdzie siedzi wirus który wykradł 30zł?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

    > Dla studenta jak znalazł. Zresztą co jest upierdliwego dla osoby
    > aktywnie korzystającej z telefonu we wpisaniu kodu raz na 4 dni? Jak
    > ktoś chce spokoju i wygody, ma szeroki wybór abonamentów, nieraz
    > dwukrotnie droższych, a dających to samo.

    Przypomnę, że napisałeś:
    "Żeby w dzisiejszych czasach w dobie nolimitu za 20-25zł"

    Tak jakby ów "nolimit-za-20PLN" był czymś powszechnym i oczywistym u każdego
    operatora. No więc: nie jest. A że za 30-40 PLN można mieć to samo to
    wiem. Ale to jest co najmniej połowę drożej od 20.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    <gorgo> what do you get when someone cracks your debian machine ?

  • 22. Data: 2017-01-20 13:45:00
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Policja by zaczęła od hipotezy, że syn kręci. :)

    MJ

  • 23. Data: 2017-01-20 13:53:46
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 20-01-2017 o 12:58, Liwiusz pisze:
    > Zaloguj się do billingu telefonu

    Zrobiłem jak napisałeś - numer 92521, sms kosztował 30.75.

    To mnie prowadzi np do:
    http://www.nieznany-numer.pl/Numer/92521
    gdzie nie wszystko co piszą rozumiem. Jakie podszywanie się pod kogoś...

    A tu wygląda, że to jakaś subskrypcja, którą być może należało by teraz
    wyłączyć http://bramkisms.info/bramka-sms-92521,34wj
    są jakieś opisy jak, ale nie dla Virgin.

    Dlaczego takie durnoty nie są z definicji poblokowane?
    Pytanie retoryczne :)
    P.G.

  • 24. Data: 2017-01-20 14:08:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-20 o 13:41, Kamil Jońca pisze:

    > Przypomnę, że napisałeś:
    > "Żeby w dzisiejszych czasach w dobie nolimitu za 20-25zł"
    >
    > Tak jakby ów "nolimit-za-20PLN" był czymś powszechnym i oczywistym u każdego
    > operatora. No więc: nie jest.

    Nie pisałem o powszechnym za 20zł, tylko o powszechnym za 20-25zł. I to
    już jest prawda. Oczywistym jest, że najtańszy będzie tylko jeden, ale
    tutaj jest to akurat oferta drugiego największego operatora w Polsce (a
    kto wie, czy po lutym nie będzie pierwszym).

    > A że za 30-40 PLN można mieć to samo to
    > wiem. Ale to jest co najmniej połowę drożej od 20.

    No ale jak się ktoś pyta jaką jakaś usługa ma wartość, to podajesz mu
    cenę, za jaką można kupić w miarę tanio, a nie podajesz ceny kierowanej
    do niezorientowanej części nabywców.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2017-01-20 14:08:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-20 o 13:53, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    > są jakieś opisy jak, ale nie dla Virgin.
    >
    > Dlaczego takie durnoty nie są z definicji poblokowane?

    Poproś jeszcze syna, aby ci dokładnie przeforwardował smsy, jakie
    dostał, i jakie wysyłał.

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2017-01-20 14:11:58
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

    > Nie pisałem o powszechnym za 20zł, tylko o powszechnym za 20-25zł. I
    > to już jest prawda. Oczywistym jest, że najtańszy będzie tylko jeden,

    Nie. Akurat ostatnio szukałem jakiegoś taniego "abonamentu" i poniżej 29
    PLN było ciężko zejść. (Prawdą jest, że nie szukałem czegoś przy czym
    trzeba manipulować co 3 czy 4 dni)

    KJ

    Next Friday will not be your lucky day. As a matter of fact, you don't
    have a lucky day this year.

  • 27. Data: 2017-01-20 14:17:23
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 20-01-2017 o 13:40, Liwiusz pisze:

    > Mógł się przełączyć na freemium i za te 3zł wykupić 1gb.

    Ani ja ani chyba on nie słyszeliśmy wcześniej o freemium. Jak kiedyś
    chcieliśmy zmienić pakiet (w ramach pakietów #Wszystko) to się okazało,
    że w trakcie miesiąca się nie da. Trzeba było wyłączyć samoodnawianie
    (lub musiało zabraknąć kasy na koniec miesiąca) i potem włączyć inny.

    > Poza tym o jakim pakiecie za 29zł piszesz? Za 29zł jest cały pakiet
    > rozmów/smsów i 5 lub 7gb neta, a we freemium sam pakiet 10gb kosztuje 10zł.

    Przyjrzę się temu Freemium kiedyś jak znajdę czas. Czy przypadkiem (na
    bazie poprzednich doświadczeń) przełączenie nie wymaga poczekania do
    końca miesiąca.

    > Serio? Chłop 20 lat i jeszcze liczysz na jego wychowanie? I to, że się
    > będzie uczył na cudzych błędach? (bo stracił wasze 30zł, a nie swoje).

    Podobno człowiek uczy się całe życie :)
    Masz rację, że nasze i że to ma wpływ.
    Ale zdarzyło mi się (pamiętam 2 takie przypadki) być tak zakręconym
    nadmiarem zadań, że potrafiłem wziąć od brata coś z informacją, że jutro
    ktoś po to przyjdzie, położyć u siebie na półce, a jutro jak ten ktoś
    przyszedł to nic nie pamiętać. Mam podstawy podejrzewać, że syn może w
    tym tygodniu być w podobnym stanie.
    P.G.

  • 28. Data: 2017-01-20 14:23:26
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 20-01-2017 o 14:08, Liwiusz pisze:

    > Poproś jeszcze syna, aby ci dokładnie przeforwardował smsy, jakie
    > dostał, i jakie wysyłał.

    Zrobię to wieczorem. Nie chcę go dodatkowo denerwować podczas zajęć,
    wytykając niejako, że był nieuważny. On i tak jest (od tygodnia) jak to
    mówi "w czarnej dupie".
    P.G.

  • 29. Data: 2017-01-20 14:30:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-20 o 14:17, Piotr Gałka pisze:

    > Ani ja ani chyba on nie słyszeliśmy wcześniej o freemium.

    Poczytaj. Za darmo 30 minut, 30 sms i 300mb, i można dokupywać pakiety
    minut, gb i sms. Może wyjść taniej niż te miesięczne 29zł.

> [...]
    > że w trakcie miesiąca się nie da. Trzeba było wyłączyć samoodnawianie
    > (lub musiało zabraknąć kasy na koniec miesiąca) i potem włączyć inny.

    To prawda. Założyłem, że pisząc o 29zł, masz na myśli nie sam pakiet
    10gb, tylko całą taryfę z rozmowami i smsami. Wówczas, skoro skończyła
    się ona synowi kilka dni temu i nie została przedłużona z uwagi na brak
    środków, można by było przejść na inny "duży pakiet", w tym na freemium.

    > Przyjrzę się temu Freemium kiedyś jak znajdę czas. Czy przypadkiem (na
    > bazie poprzednich doświadczeń) przełączenie nie wymaga poczekania do
    > końca miesiąca.

    Wymaga, tylko pytanie jest, czy syn aktualnie posiada coś włączonego?
    Net mógł się skończyć, ale w takim razie rozmowy i smsy darmowe jeszcze
    powinny być. Na koncie przez internet sprawdzisz co ma włączone i do
    kiedy. Wówczas trzeba kliknąć, aby nie przedłużało się przy kolejnym
    razie (albo po prostu nie ładować konta) i po skończeniu obecnego okresu
    przejść.

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2017-01-20 14:49:25
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 20-01-2017 o 14:30, Liwiusz pisze:

    > Wymaga, tylko pytanie jest, czy syn aktualnie posiada coś włączonego?

    Posiada.
    P.G.