  • 11. Data: 2015-08-24 13:49:39
    Temat: Re: Gdzie sensowne procenty z świętym spokojem?
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-08-23 o 19:30, Szymon pisze:

    > Mam wrażenie, że w Meritum "tylko dla nowych środków" jest sensowny
    > procent z lokat. Należy się też spodziewać postępującej integracji z
    > Aliorem, a w końcu wchłonięcia Meritum. Oferta Aliora jest zdecydowanie
    > gorsza niż Idei (w moim przekonaniu).

    Nowe środki to nie to samo co nowy klient :]

    Owszem w Optimie jest 2,8 ale tez dla "nowych" środków
    i trzeba się średnio co 2 m-ce bawić w ciuciubabke ;)

    Pozdro

  • 12. Data: 2015-08-24 19:44:48
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    W dniu 2015-08-24 o 13:49, Waldek pisze:

    > Nowe środki to nie to samo co nowy klient :]

    Tak, tylko problem jest taki, iż jeśli kończą się lokaty i środki
    trafiają na konto to nie są "nowe", zatem nie założysz lokaty na dobry
    procent w Meritum. W praktyce jak ktoś jest nowym klientem to korzysta,
    bo wszelkie środki są "nowe", ale po jakimś czasie już nie jest tak
    kolorowo. Jedyna szansa - wycofać wkłady na kilka miesięcy i potem
    wrócić. A to oznacza, że trzeba mieć alternatywę... Koledze - z tego co
    rozumiałem - chodziło raczej o jeden bank i święty spokój, a nie
    kombinowanie.

    > Owszem w Optimie jest 2,8 ale tez dla "nowych" środków
    > i trzeba się średnio co 2 m-ce bawić w ciuciubabke ;)

    O tyle łatwiej, że to konto. W przypadku lokat zazwyczaj kończą się w
    różnych terminach i sprawa się komplikuje. Niemniej specyfika Optimy
    chyba też nie do końca pokrywa się z potrzebami autora wątku.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2015-08-24 20:11:21
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 23 Aug 2015 09:55:40 +0200, Szymon <a...@w...pl> wrote:

    >Ostatnio
    >korzystałem też kilka razy z Idea Hub w Warszawie - genialne rozwiązanie.
    Co to za rozwiązanie?

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 14. Data: 2015-08-24 20:49:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    w GNB jest nowa promocja

    lokata na 2 m-ce do 50kzł na jeden pesel, 4.5%* w skali roku

    dostępna tylko u pośredników (HB/OF)

    *jeżeli ktoś miał już promocyjną lokatę na 4% (okrągła czwórka) to
    otrzyma 3,5% na ww.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2015-08-24 20:57:05
    Od: b...@h...pl

    Dziękuję wszystkim za sugestie i odpowiedzi.

    On Mon, 24 Aug 2015 19:44:48 +0200
    Szymon <a...@w...pl> wrote:
    > Koledze - z tego co rozumiałem - chodziło raczej
    > o jeden bank i święty spokój, a nie kombinowanie.

    Faktycznie chodzi mi o święty spokój bez kombinacji i zabaw w ciuciubabkę. Wolałbym
    rzeczywiście jeden bank, ale może i dwa bym od biedy zniósł. Czy podejście "jeden
    bank do oszczędzania, drugi do czegoś innego (karty)" zdaje egzamin jako
    bezproblemowe rozwiązanie? Da się skomponować taki w miarę bezobsługowy i
    nieupierdliwy duet?

    Pozdrawiam
    -- Bartek

  • 16. Data: 2015-08-25 00:36:32
    Temat: Re: Gdzie sensowne procenty z ?wi?tym spokojem ?
    Od: MK <m...@i...pl>

    Waldek <m...@n...dam> Wrote in message:

    > Nowe ?rodki to nie to samo co nowy klient :]
    >
    > Owszem w Optimie jest 2,8 ale tez dla "nowych" ?rodków
    > i trzeba si? ?rednio co 2 m-ce bawi? w ciuciubabke ;)

    Niekoniecznie. Jak b?dziesz próbowa? przela? kas? na zewnatrz to
    wyskoczy komunikat o mozliwosci zalozenia lokaty 3 m-ce na 2,8%.
    Mo?na za?o?y? maksymalnie 5 takich lokat.

    MK

    --

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 17. Data: 2015-08-25 01:20:51
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Tue, 25 Aug 2015 00:36:32 +0200 (CEST), MK napisał(a):

    > Niekoniecznie. Jak b?dziesz próbowa? przela? kas? na zewnatrz to
    > wyskoczy komunikat o mozliwosci zalozenia lokaty 3 m-ce na 2,8%.
    > Mo?na za?o?y? maksymalnie 5 takich lokat.

    Ale - tak jak pisał Szymon - gdy skończy się lokata, to zaczyna się
    problem, bo dla Optimy te środki z lokaty już nie są "nowe".

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 18. Data: 2015-08-25 15:50:22
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    W dniu 2015-08-24 o 20:11, WAM pisze:

    > Co to za rozwiązanie?

    https://www.ideabank.pl/idea-hub

    Pierwszy raz się spotykam z czymś takim w polskich bankach.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2015-08-25 15:51:24
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    W dniu 2015-08-24 o 20:57, b...@h...pl pisze:
> [...]
    bezproblemowe rozwiązanie? Da się skomponować taki w miarę bezobsługowy i

    Ja tak właśnie robię - w Idei trzymam oszczędności i traktuję jako
    konto+lokaty, a kartę z darmowym kontem mam w innym banku.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2015-08-25 15:52:44
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    W dniu 2015-08-25 o 01:20, Chris94 pisze:
    > Ale - tak jak pisał Szymon - gdy skończy się lokata, to zaczyna się
    > problem, bo dla Optimy te środki z lokaty już nie są "nowe".

    Ja pisałem o Meritum. Nie mam Optimy. W Optimie jest konto
    oszczędnościowe nieźle oprocentowane i tu problemu pewnie nie będzie. W
    Meritum KO nie porywa, a lokaty schodzą w różnych terminach.

    --
    Pozdrawiam