  • 1. Data: 2015-08-21 20:34:02
    Temat: konto - podejście 2.
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Witajcie
    Oto drugie podejście do konta dodatkowego internetowego.
    Kto spełni warunki najlepiej?

    1. Brak opłaty za utrzymanie konta.
    2. Brak konieczności comiesięcznego doładowywania.
    3. Jakieś opłaty za przelew mogą być tylko umiarkowane.
    4. Obsługa przez net.

  • 2. Data: 2015-08-21 20:37:50
    Temat: Re: konto - podejście 2.
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Smok Eustachy <s...@w...pl> writes:

> [...]
    >
    > 1. Brak opłaty za utrzymanie konta.
    > 2. Brak konieczności comiesięcznego doładowywania.
    > 3. Jakieś opłaty za przelew mogą być tylko umiarkowane.

    Mbank, inteligo, smart.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    All the existing 2.0.x kernels are to buggy for 2.1.x to be the

  • 3. Data: 2015-08-21 20:45:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Smok Eustachy wrote:
> [...]
    >
    > 1. Brak opłaty za utrzymanie konta.
    > 2. Brak konieczności comiesięcznego doładowywania.
    > 3. Jakieś opłaty za przelew mogą być tylko umiarkowane.

    ING, pod warunkiem, ze nie bedziesz chcial karty.

  • 4. Data: 2015-08-21 21:45:02
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > 1. Brak opłaty za utrzymanie konta.
    > 2. Brak konieczności comiesięcznego doładowywania.
    > 3. Jakieś opłaty za przelew mogą być tylko umiarkowane.
    > 4. Obsługa przez net.

    vw

  • 5. Data: 2015-08-22 02:29:05
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

> [...]
    >
    > 1. Brak opłaty za utrzymanie konta.
    > 2. Brak konieczności comiesięcznego doładowywania.
    > 3. Jakieś opłaty za przelew mogą być tylko umiarkowane.

    Jakiś czas temu zrobiłem takie zestawienie pod kątem braku opłat:
    <http://telefix.jcom.pl/banki.htm>
    Może ci się przyda.
    Fakt, czas poddać je aktualizacji.

    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2015-08-22 11:51:20
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > 1. Brak opłaty za utrzymanie konta.
    > 2. Brak konieczności comiesięcznego doładowywania.
    > 3. Jakieś opłaty za przelew mogą być tylko umiarkowane.
    > 4. Obsługa przez net.

    Jak nie chcesz karty, to wiekszosc "popularnych" kont spelnia Twoje warunki.
    Jesli chcialbys kilka darmowych "szybkich przelewow" na miesiac, to grono
    sie zaweza :)

  • 7. Data: 2015-08-22 23:57:38
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Sat, 22 Aug 2015 02:29:05 +0200, Grzexs napisał(a):

    > Jakiś czas temu zrobiłem takie zestawienie pod kątem braku opłat:
    > <http://telefix.jcom.pl/banki.htm>
    > Może ci się przyda.

    Bardzo użyteczne zestawienie :)
    Czy w VW Banku dalej karta VISA jest bez opłat?
    Bo z Twojej tabeli wynika, że to może być już ostatnie, całkowicie
    darmowe konto w Polsce!
    A będę potrzebował takiego konta dla żony, bo konto w Meritum już
    dojrzewa do ewakuacji.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 8. Data: 2015-08-23 11:16:24
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Czy w VW Banku dalej karta VISA jest bez opłat?

    Karta tak, ale wyplaty bezprowizyjne tylko od 400 w gore.

  • 9. Data: 2015-08-24 01:34:25
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Sun, 23 Aug 2015 11:16:24 +0200, brum napisał(a):

    > Karta tak, ale wyplaty bezprowizyjne tylko od 400 w gore.

    To akurat jest najmniejsze zmartwienie :)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 10. Data: 2015-08-25 16:36:55
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu piątek, 21 sierpnia 2015 20:34:04 UTC+2 użytkownik Smok Eustachy napisał:
> [...]
    >
    > 1. Brak opłaty za utrzymanie konta.
    > 2. Brak konieczności comiesięcznego doładowywania.
    > 3. Jakieś opłaty za przelew mogą być tylko umiarkowane.

    Raiffaisen i wymarzone osobiste? Dodatkowo oprocentowanie. Ale bez karty, choć ta nie
    jest wymieniona w warunkach.

    Michał M