    From: "a...@g...com" <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gdzie najkorzystniej wyplacac z Western Union ?
    Date: Tue, 11 May 2010 05:17:04 -0700 (PDT)

    On 10 Maj, 20:55, Telemach <t...@g...pl> wrote:
    > Czy kazdy bank stosuje swoja stawke przy przewalutowaniu ?
    > Moze jest mozliwosc otrzymania obcej waluty np.: USD a potem samemu
    > sobie wymienienie w kantorze. Czy ktos z was moze polecic gdzie sie
    > udac po odbior ?
    >
    > - Telemach -

    kiedys walute w dominecie mogles wybrac w bph tez ale teraz po fuzjach
    podzialach to nie wiem czy dalej tak jest ztcp w polsce glownymi
    partnerami WU sa BZWBK BPH(pekao sa?) chyba millennium i zdaje sie ze
    jakas prywatna firma ktora obsluguje przez skoki, reszta to agenci
    robiacy dla tych glownych, ale oferte cenowa maja taka zwykle jak
    glowni.