  • 1. Data: 2002-04-29 18:11:38
    Temat: Gdzie mozna znalezc historie oprocentowania mBanku ?
    Od: Dentarg <...@i...com>

    Wlasnie.
    Interesuje mnie jak i kiedy zmienialo sie oprocentowanie eMaxa ...
    pamietam ze w dawnych czasach bylo cos kolo 16.5% ;)). Jest gdzies
    jakas strona z tym ??

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 2. Data: 2002-04-29 18:15:08
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Wlasnie.
    > Interesuje mnie jak i kiedy zmienialo sie oprocentowanie eMaxa ...
    > pamietam ze w dawnych czasach bylo cos kolo 16.5% ;)). Jest gdzies
    > jakas strona z tym ??

    www.amra.pl/magister/ekonto.htm

    :)))

    Albo poszukaj na aktualnosciach mBanku na dole

  • 3. Data: 2002-04-30 10:30:32
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Mon, 29 Apr 2002 20:11:38 +0200, Dentarg <...@i...com> napisał(a):

    > Interesuje mnie jak i kiedy zmienialo sie oprocentowanie eMaxa ...
    > pamietam ze w dawnych czasach bylo cos kolo 16.5% ;)). Jest gdzies
    > jakas strona z tym ??

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=252
    42&t=25242
    Jest link ze strony aktualności :-)