  • 1. Data: 2002-04-29 18:19:09
    Temat: POSy w TP S.A.
    Od: "Piotr Filipkowski" <p...@i...pl>

    Witam!

    Dzisiaj, płacąc za telefon, zauważyłem, że w kasach Telekomunikacji Polskiej
    mają posy z Polcardu.
    Mam w związku z tym pytanie. Jeżeli zapłacę rachunek za telefon kartą to
    zostanie pobrana prowizja jak od transakcji bezgotówkowych? (a może jak od
    wypłaty gotówki?).
    Ostatnio był wątek o POSach na poczcie i stanęło na tym, że poczta pobiera
    prowizję jak od wypłaty gotówki.
    A jak jest w TP S.A.?

    Pozdr.
    Piotrek

  • 2. Data: 2002-04-29 18:24:51
    Temat: Re: POSy w TP S.A.
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Filipkowski" <p...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:aak2q5$9hv$1@news.tpi.pl...

    > Dzisiaj, płacąc za telefon, zauważyłem, że w kasach Telekomunikacji
    Polskiej
    > mają posy z Polcardu.

    Sa juz chyba od roku :).

    > Mam w związku z tym pytanie. Jeżeli zapłacę rachunek za telefon kartą to
    > zostanie pobrana prowizja jak od transakcji bezgotówkowych? (a może jak od
    > wypłaty gotówki?).

    Sprzedaz [transakcja bezgotowkowa].

    > Ostatnio był wątek o POSach na poczcie i stanęło na tym, że poczta pobiera
    > prowizję jak od wypłaty gotówki.

    To zupelnie cos innego.

    Maciej

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 3. Data: 2002-04-29 18:36:22
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Sprzedaz [transakcja bezgotowkowa].

    a karta VE Fortisbanku?

  • 4. Data: 2002-04-29 18:44:25
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > a karta VE Fortisbanku?

    Jak kazda inna :). Jest to normalny zakup uslugi telekomunikacyjnej [MCC:
    4814]

    Maciej

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 5. Data: 2002-04-29 18:44:26
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Piotr Filipkowski" <p...@i...pl> writes:

    > Dzisiaj, płacąc za telefon, zauważyłem, że w kasach Telekomunikacji Polskiej
    > mają posy z Polcardu.

    W "moim" BOKu mieli posa, ale juz nie maja...

    MJ

  • 6. Data: 2002-04-29 20:50:47
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > W "moim" BOKu mieli posa, ale juz nie maja...

    A mnie zlikwidowali BOK ;-))
    pzd