  • 1. Data: 2002-04-29 17:31:05
    Temat: konto wybor
    Od: sebastian <b...@s...pl>

    Zastanawiam sie nad dwoma opcjami: Inteligo / mBank.
    Glownie chodzi o zakupy internetowe, przelewy bankowe oraz zlecenia
    stale. Wydaje mi sie ze oferta mBanku jest lepsza nie pobiera oplat za
    wymienione operacje ani za prowadzenie konta. No i opcja eKarta, wyglada
    ciekawie.
    Jedno male pytanko zna ktos okres waznosci karty VE i eKarty w mBanku.
    Na www inteligo taka informacje uzyskalem (2lata), a na mbank nie moge
    znalezsc.

    --
    best regards
    Sebastian

  • 2. Data: 2002-04-29 17:46:06
    Temat: Re: konto wybor
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sebastian" <b...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Jedno male pytanko zna ktos okres waznosci karty VE i eKarty w mBanku.
    > Na www inteligo taka informacje uzyskalem (2lata), a na mbank nie moge
    > znalezsc.

    tak VE inteligo 2 lata

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-04-29 18:02:23
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 29 Apr 2002 19:31:05 +0200, w <3...@s...pl>,
    sebastian <b...@s...pl> napisał(-a):

> [...]
    > stale. Wydaje mi sie ze oferta mBanku jest lepsza nie pobiera oplat za
    > wymienione operacje ani za prowadzenie konta. No i opcja eKarta, wyglada

    Tak, oferta mBanku jest lepsza, bo jest zdecydowanie tańsza (choć
    raczej należałoby napisać, że to Inteligo jest niesamowicie drogie).
    Generalnie innych przewag mBank nie ma, a raczej odstaje od Inteligo.

  • 4. Data: 2002-04-29 18:28:59
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Zastanawiam sie nad dwoma opcjami: Inteligo / mBank.

    Osobiscie proponuje obydwa. mBank do trzymania oszczednosci
    (zaloz sobie od razy eKonto i eMax), robienia przelewow
    i dokonywania platnosci stalych (wszystko za friko) a
    Inteligo do platnosci w necie.

    W mBanku masz wszystko za darmo ale eKarta kosztuje 20 zl
    rocznie a za karte w Inteligo placisz 0,99 miesiecznie
    czyli 11,88 rocznie. Poza tym z relacji na grupie wnioskuje
    ze chyba czestsze sa problemy z akceptacja eKarty niz
    VE Inteligo. Niestety w Inteligo musisz trzymac na stale
    okolo 100 zl aby nie placic za prowadzenie konta ale
    osobiscie sadze ze sie oplaca.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 5. Data: 2002-04-29 20:08:48
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

> [...]
    > Jedno male pytanko zna ktos okres waznosci karty VE i eKarty w mBanku.
    > Na www inteligo taka informacje uzyskalem (2lata), a na mbank nie moge

    eKarta jest ważna 1 rok.
    Na podstawie własnych doświadczeń uważam, że działa w miejscach, gdzie VE
    Inteligo zawiodła.

    Bogdan

  • 6. Data: 2002-04-29 23:20:31
    Od: "DaViD" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@i...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > czyli 11,88 rocznie. Poza tym z relacji na grupie wnioskuje
    > ze chyba czestsze sa problemy z akceptacja eKarty niz

    Ale to zwiazane jest raczej z tym, ze tej ostatniej rzadziej uzywa sie do
    placenia w internecie.

    --
    Pozdrawiam,
    DaViD

  • 7. Data: 2002-04-30 21:10:30
    Od: sebastian <b...@s...pl>

    Hi

    Wilczek wrote:

    > Osobiscie proponuje obydwa. mBank do trzymania oszczednosci
    > (zaloz sobie od razy eKonto i eMax), robienia przelewow
    > i dokonywania platnosci stalych (wszystko za friko) a
    > Inteligo do platnosci w necie.

    Intelligo do platnosci w necie ........ w mBanku nie jest to lepiej
    zoroganizowane, odnosnie zabezpieczen mowie o eKarcie ?
    troszkem sie bojem niezamawianych zakupow ;-)
    --

    best regards
    Sebastian

  • 8. Data: 2002-04-30 22:57:12
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Intelligo do platnosci w necie ........ w mBanku nie jest to lepiej
    > zoroganizowane, odnosnie zabezpieczen mowie o eKarcie ?

    Co to znaczy lepiej?

    > troszkem sie bojem niezamawianych zakupow ;-)

    W Inteligo masz mozliwosc tworzenia subkont ad hoc czyli konto
    do ktorego masz podlaczona karte zostawiasz puste, na drugim
    trzymasz tyle ile uwazasz (ale wiecej niz 100 coby oplaty
    za prowadzenie nie liczyli) i kiedy chcesz dokonac zakupu to
    przelewasz pieniadze z subkonta bezpiecznego na to z podpieta
    karta. Od praktycznie poczatku roku zaczalem czyscic konto w
    Inteligo tranzakcjami kartowymi i obecnie sluzy mi tylko do
    transakcji w necie i sprawdza sie znakomicie.

    Oczywiscie jesli chcesz miec wszystko w jednym miejscu to mozesz
    kupic sobie eKarte i tez bedzie ok :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 9. Data: 2002-05-01 09:02:43
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Oczywiscie jesli chcesz miec wszystko w jednym miejscu to mozesz
    > kupic sobie eKarte i tez bedzie ok :-)

    no ale teraz kazda karta w Inteligo kosztuje 1 zl/miesiecznie.
    Poza tym przelewanie z mBanku do Inteigo tylko i wylacznie na zakupy w
    Inecie jest troche klopotliwe.
    A Inteligo jako konto podstawowe jest troche za drogiw porownaniu z
    mBankiem...
    (przelewy, wyplaty z Euronetu, 12/roczine karta)

  • 10. Data: 2002-05-01 15:19:02
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > no ale teraz kazda karta w Inteligo kosztuje 1 zl/miesiecznie.

    No ale eKarta kosztuje 1,67 zl miesiecznie (a poniewaz platnosc
    jest z gory a nie miesiecznie to "efektywnie" karta Inteligo wychodzi
    nawet mniej niz to 11,88 zł rocznie :-))))

    > Poza tym przelewanie z mBanku do Inteigo tylko i wylacznie na zakupy w
    > Inecie jest troche klopotliwe.

    Owszem, zgadzam sie - trzeba przelac poprzedniego dnia albo przynajmniej
    kilka godzin wczesniej jesli zalapiemy sie na dzisiejsza sesje elixiru.
    Dlatego mowilem ze dla wygody mozna kupic eKarte (ale jest to rozwiazanie
    drozsze jednak).

    > A Inteligo jako konto podstawowe jest troche za drogiw porownaniu z
    > mBankiem...

    Tez sie zgadzam, pewnie dzisiaj nie zalozylbym konta przy obecnej TOiP.
    (dodam, ze sam je zakladalem, bez 50 zl wkladu :-))

    > (przelewy, wyplaty z Euronetu, 12/roczine karta)

    No mowie, ze dla mnie to karta tylko do netu, VC boje sie jednak placic
    a tam gdzie kupuje Inteligo jest akceptowana.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl