  • 1. Data: 2002-04-29 16:40:42
    Temat: BZWBK - dziwna opłata
    Od: "Piotr Wojtowicz" <p...@p...onet.pl>

    Mam walutowe konto osobiste i
    nigdy grosza za prowadzenie nie płaciłem.

    Sprawdzam sobie niedawno stan - a tu taka pozycja:
    15-04-2002 Odbiór wyciągu w oddziale
    i kwota!

    Co to jest?
    Oczywiście żadnego wyciągu nie odbierałem.

    Piotr Wojtowicz

  • 2. Data: 2002-04-29 17:12:13
    Temat: Re: BZWBK - dziwna opłata
    Od: :-=wojo=--: <".(jak chcesz napisac usun to z adresu)wojo_k"@skrzynka.pl>

    Piotr Wojtowicz wrote:

> [...]
    > i kwota!
    >
    > Co to jest?
    > Oczywiście żadnego wyciągu nie odbierałem.

    No to moze pierwszy dzwonek.
    Albo komus przez przypade dali wyciag z konta albo nie przez
    przypadek......
    (moze ktos jest upowazniony albo ktos zbiera kwity ;)

    Sprawdz.

  • 3. Data: 2002-04-30 05:28:47
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Użytkownik "Piotr Wojtowicz" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:aajsub$mne$1@news.onet.pl...
> [...]
    > i kwota!
    >
    > Co to jest?
    > Oczywiście żadnego wyciągu nie odbierałem.

    BZWBK tak ma :)
    Ja co miesiąc na wyciągu z RORu znajduję takie ciekawe pozycje. Np. opłaty
    za to samo zlecenie stałe są ciągle inaczej kwalifikowane i są to różne
    kwoty ciągle.
    A z tym 15-04-2002 coś szczególnego jest, bo dostałem za ten dzień opłatę za
    prowadzenie konta (drugą w tym miesiącu!)

  • 4. Data: 2002-04-30 07:35:10
    Od: "Ireneusz Sawicki" <i...@N...poczta.gazeta.pl>

    Piotr Wojtowicz <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Mam walutowe konto osobiste i
    > nigdy grosza za prowadzenie nie płaciłem.
    >
    > Sprawdzam sobie niedawno stan - a tu taka pozycja:
    > 15-04-2002 Odbiór wyciągu w oddziale
    > i kwota!

    Są dwie możliwości:
    zamieszanie wywołane jest wdrażaniem nowego systemu w oddziale (ICBS)lub
    opłata za generowanie wyciągu pobierana jest automatyczne, aby jej nie było
    należy z niego zrezygnować w oddziale.
    Inną sprawą jest to, że za wyciągi wysyłane automatyczne z centrali płaci się
    mniej niż za odbierane w oddziale (dotyczy to jednak firm).

  • 5. Data: 2002-04-30 14:37:25
    Od: "Merlin" <merlin!@NOSPAM.poczta.gazeta.pl>

    > A z tym 15-04-2002 coś szczególnego jest, bo dostałem za ten dzień opłatę
    za
    > prowadzenie konta (drugą w tym miesiącu!)

    Ale zauważ, że to była 1/2 opłaty za prowadzenie. Pisali o tym na ulotkach
    informacyjnych o przejściu na nowy system.

    Pozdr.
    Merlin

  • 6. Data: 2002-04-30 16:30:15
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Merlin" <merlin!@NOSPAM.poczta.gazeta.pl> wrote in message
    > za
    >
    > Ale zauważ, że to była 1/2 opłaty za prowadzenie. Pisali o tym na ulotkach
    > informacyjnych o przejściu na nowy system.

    No pewnie tak, nie pamiętam jaka ta opłata bo ciągle zmieniali, ale chyba
    2x1.50zł.

    A ulotek nie dostałem żadnych, natomiast w oddziale nie byłem od ok. roku,
    bo nie lubię.

  • 7. Data: 2002-04-30 18:13:05
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Merlin"
    <merlin!@NOSPAM.poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:aama5q$kcn$1@news.onet.pl...
    > za
    >
    > Ale zauważ, że to była 1/2 opłaty za
    prowadzenie. Pisali o tym na ulotkach
    > informacyjnych o przejściu na nowy system.

    A mi sie wydaje że to czysta socjotechnika. Ale od
    początku.
    Na samym poczatku wprowadzania mowego systemu
    wprowadzili zwiększone opłaty, chyba za wyciągi,
    potem sie z tego wycofali. Zabieg który
    zastosowali, imo, ma w przyszłośći ułatwic
    podnoszenie opłat i uczynienie ich znośniejszymi.
    Łatwiej przyswoić klientowi podwyżke gdy widzi
    skok ceny z 3 zł na 4,50 niż z 6 na 9 zl ;-)

    Sark

  • 8. Data: 2002-04-30 22:44:39
    Od: r...@r...net (Robert Maron)

    In article <aala2q$po2$1@onyx.icpnet.pl>, Robert wrote:
    > Użytkownik "Piotr Wojtowicz" <p...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:aajsub$mne$1@news.onet.pl...
    [...]

    [...]
    > A z tym 15-04-2002 coś szczególnego jest, bo dostałem za ten dzień opłatę za
    > prowadzenie konta (drugą w tym miesiącu!)

    a - to moze ktos sprytny z personelu sobie niezly kapitalik zbil
    robiac wszystkim klientom obciazenie z losowym tytulem? niezly
    pomysl swoja droga...

    robert
    --
    name: Robert Maron