  • 11. Data: 2017-01-11 14:34:06
    Temat: Re: Gdzie lokata?
    Od: p...@g...com

    Den onsdag 11 januari 2017 kl. 10:47:15 UTC+1 skrev J.F.:

    > No wiesz, z drugiej strony mozna przeczytac
    > http://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-a
    rtykuly/chwil%C3%B3wka-dzi%C4%99ki-500-plus-ju%C5%BC
    -polakom-niepotrzebna-poprawi%C5%82a-si%C4%99-sytuac
    ja-maj%C4%85tkowa/ar-BBy9ig4

    Taa, tylko na jaki procent udzielane sa chwilowki a jaki oferuje sie na
    kontach/lokatach? Poza tym jak slusznie zauwazyles suma udzielonych kredytow byla
    jednak wieksza niz ich ilosc.

    > A w dodatku doszedl podatek bankowy.

    A mimo tego banki zwiekszyly zyski jak widac.. Patrz, jakie te banki biedne.. No ale
    rozumiem, ze to wlasnie kosztem oszczedzajacych.

    > W sumie ... w zasadzie nalezy sie cieszyc - normalniejemy, zarobki
    > rosna ...

    Komu rosna to rosna, mnie zarobki maleja a wlasciwie spadly do zera. Nic w tym
    normalnego nie widze, jak tylko to, ze wszystko spada w przepasc.