  • 11. Data: 2002-04-29 12:49:34
    Temat: Re: Gdzie konto dla firmy
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 28 Apr 2002 23:49:30 +0200, w <aait07$2v7$3@news.tpi.pl>, "Konti"
    <k...@k...net.pl> napisał(-a):

    > Czy możesz to trochę rozwin?ć? Dlaczego akurat taka kolejno?ć?
    > Szczególnie interesuje mnie pozycja Inteligo.

    Inteligo za najlepszy system internetowy.
    Multibank za brak przelewów netowych do ZUS (choć ponoć już są) oraz
    za brak IO w VE, a także za gorszy system niż Inteligo.
    mBank za to, że jest jeszcze gorszy od Multibanku.
    T24 za najgorszy system internetowy (choć dawno nie widziałem, może
    coś zmienili) i ogólnie za odstawanie od konkurencji.

  • 12. Data: 2002-04-29 13:03:50
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Apr 29, 2002 at 02:49:34PM +0200, Radosław Popławski wrote:

    > Multibank za brak przelewów netowych do ZUS (choć ponoć już są) oraz
    > za brak IO w VE, a także za gorszy system niż Inteligo.

    I dzieki im za ten brak!

    Najwieksze niedopracowanie w inteligo, to fakt ze informacja o tym ze
    sie ma bezpieczna onlinewowa karte ktora mozna zrobic transakcje
    internecie nie jest przekazywana dokladnie w ten sposob klientom. No,
    ale martketing nade wszystko.

    --

    --w

  • 13. Data: 2002-04-29 14:48:39
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    29 Apr 2002 15:03:50 +0200, w
    <2...@d...pingwin.waw.pl>, w...@p...waw.pl
    (Wojtek Piecek) napisał(-a):

> [...]
    > sie ma bezpieczna onlinewowa karte ktora mozna zrobic transakcje
    > internecie nie jest przekazywana dokladnie w ten sposob klientom. No,

    Gruba przesada -- wystarczy założyć subkonto i jego używać jako
    podstawowego. Już nawet pomijam łatwość reklamacji takiej transakcji.

  • 14. Data: 2002-04-29 15:18:28
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Sun, 28 Apr 2002 23:49:30 +0200, w <aait07$2v7$3@news.tpi.pl>, "Konti"
    > <k...@k...net.pl> napisał(-a):

    > ..mBank za to, że jest jeszcze gorszy od Multibanku...

    Czy można pr. o konkrety?

  • 15. Data: 2002-04-29 15:27:35
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    29 Apr 2002 17:18:28 +0200, w
    <1...@n...onet.pl>, <z...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    > Czy można pr. o konkrety?

    Mniej kart, brak potwierdzeń do wydrukowania itd.

  • 16. Data: 2002-04-29 16:56:26
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Apr 29, 2002 at 04:48:39PM +0200, Radosław Popławski wrote:

    > Gruba przesada -- wystarczy założyć subkonto i jego używać jako
    > podstawowego. Już nawet pomijam łatwość reklamacji takiej transakcji.

    Alez ja sie czepiam tego ze _brak_ takiej informacji!

    --

    --w

  • 17. Data: 2002-04-29 17:06:26
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    29 Apr 2002 18:56:26 +0200, w
    <2...@d...pingwin.waw.pl>, w...@p...waw.pl
    (Wojtek Piecek) napisał(-a):

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Alez ja sie czepiam tego ze _brak_ takiej informacji!

    Heh, ja widzę raczej chwalenie mBanku za brak IO :).

  • 18. Data: 2002-04-29 17:17:21
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Apr 29, 2002 at 07:06:26PM +0200, Radosław Popławski wrote:

    > Heh, ja widzę raczej chwalenie mBanku za brak IO :).

    Po pierwsze to multi a nie mbanku raczej, choc wielkeij roznicy nie
    ma.

    Po drugie - rozdzielic tego nie mozna.

    --

    --w

  • 19. Data: 2002-04-29 17:38:16
    Od: "Piotr R." <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Konti" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > A z infolinii mBanku.

    > Ale nie jest. Z resztą idź z internetowym potwierdzeniem wpłaty na ZUS np.
    > do lekarza :((

    Byłem kilkakrotnie u różnych lekarzy (mam konto w Inteligo) nigdy nikt nie
    powiedział ani słowa, że się nie podoba.

    Piotr R.

  • 20. Data: 2002-04-29 18:00:23
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    29 Apr 2002 19:17:21 +0200, w

> [...]