  • 1. Data: 2002-04-27 10:12:54
    Temat: Kto olewa: gazety czy banki?
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    Regularnie obserwuję tabele ROR-ów w Gazecie Wyborczej i Rzeczpospolitej i

    idzę, że tam roi się do błędów. Np. w dodatku "Moje pieniądze" Rzepy wciąż są

    dane z 1 lutego na temat MultiBanku. Wynika z tej tabeli, że Multi ma osiem
    oddziałów, a zdaje się, że juz mu kilka przybyło. Nieaktualne jest też
    oprocentowanie lokat i salda debetowego. Nie wiem jak jest w przypadku innych
    banków, bo po prostu nie mam wiedzy na ich temat i nie mogę porównać stanu
    faktycznego z tym gazetowym.
    Ciekawe kto za to odpowiada? Czy banki olewają informacje na swój temat, czy
    też informują o zmianach na bieżąco, ale ten kto robi te tabele ma to gdzieś?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-04-27 10:30:46
    Temat: Re: Kto olewa: gazety czy banki?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ciekawe kto za to odpowiada? Czy banki olewają informacje na swój temat,
    czy
    > też informują o zmianach na bieżąco, ale ten kto robi te tabele ma to
    gdzieś?

    Wydaje mi sie ze to wina wlasnie bankow ze nie informuja gazet. Przeciez to
    normalna procedura biura prasowego zeby poinformowac gazeta. bo nie
    wyobrazam sobie, zeby dziennikarz siedzial i studiowal raz na tydzien tyle
    ofert bankowych....

  • 3. Data: 2002-04-27 10:56:05
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Apr 27, 2002 at 12:30:46PM +0200, AMRA wrote:

> [...]
    > normalna procedura biura prasowego zeby poinformowac gazeta. bo nie
    > wyobrazam sobie, zeby dziennikarz siedzial i studiowal raz na tydzien tyle

    To za co ten gosc w gazecie chce brac kase? Za to co sam dostanie na
    tacy?

    Oczywiscie, informacja i wogole promowanie to jest wazna sprawa, ale
    jesli ktos robi zestawienie to potraktujmy ze to jest _jego_ praca i
    jesli cos napisze zle to nie winmy za to bankow, co?

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-04-27 20:09:02
    Od: "krab" <k...@h...pl_______>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > jesli ktos robi zestawienie to potraktujmy ze to jest _jego_ praca i
    > jesli cos napisze zle to nie winmy za to bankow, co?

    wez jeszcze pod uwage, ze uklad i kolejnosc zalezna jest wlasnie od tego kto
    za te informacje zaplacil
    Wszelkie rankingi itp obarczone sa wlasnie glownie ta cecha, ze zazwyczaj
    wygrywa ta marka, ktora zaplacila za tai a nie inny wynik

  • 5. Data: 2002-04-27 21:16:20
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

> [...]
    > normalna procedura biura prasowego zeby poinformowac gazeta. bo nie
    > wyobrazam sobie, zeby dziennikarz siedzial i studiowal raz na tydzien tyle

    Obecnie, przy spadających oprocentowaniach banki nie są zainteresowane
    aktualizowaniem tych tabel. W razie pretensji ze strony rozczarowanego
    klienta zawsze można zrzucić winę na gazetę, że nie zaktualizowała danych.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 6. Data: 2002-04-27 23:29:09
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Apr 27, 2002 at 10:09:02PM +0200, krab wrote:

> [...]
    > Wszelkie rankingi itp obarczone sa wlasnie glownie ta cecha, ze zazwyczaj
    > wygrywa ta marka, ktora zaplacila za tai a nie inny wynik

    No, to ze poza tym sa nieuczciwe rankingi to na razie nie bralem
    glosno pod uwage ;-)

    Tyle ze to akurat wiekszosc z nas jest w stanie samemu ocenic -
    wystarczy ze w znanych sobie bankach beda ewidentne buraki. Dla mnie
    jeszcze fakt ze pkobp jest na pierwszym miejscu oznacza ze ktos sie
    nie wyspal przed napisaniem ;-)

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-04-28 10:31:32
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    Panowie, mnie nie chodziło o rankingi, tylko o tabele z informacjami. Rankingi
    to zupełnie inna historia. Zastanawia mnie jak to jest, że w Rzepie piszą tak:
    Multibank - 8 oddziałów, i nikt z Multi nie zabiega, żeby napisali, że tych
    oddziałów jest już wiecej.

  • 8. Data: 2002-04-28 12:40:02
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 28 Apr 2002 12:31:32 +0200, "alexy" <a...@w...pl> wrote:

> [...]
    >Multibank - 8 oddziałów, i nikt z Multi nie zabiega, żeby napisali, że tych

    Na dzien obecny dzialajacych oddzialow jest 9 , przy czym ten
    dziewiaty niedawno otwarty (Gdynia). Wiec informacje akurat ma ten
    temat podane w Rzepie specjalnie od rzeczywistorsci nie odbiegaja :-)
    Inna sprawa, jesli uwzglednic oddzialy w budowie, wtedy bedzie tego
    duzo wiecej :-)

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 9. Data: 2002-04-28 13:42:55
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

> [...]
    >temat podane w Rzepie specjalnie od rzeczywistorsci nie odbiegaja :-)
    >Inna sprawa, jesli uwzglednic oddzialy w budowie, wtedy bedzie tego

    No dobra, ale jednak odbiegają - to raz. A dwa, to oprocentowanie linii
    kredytowej jest znacznie wyższe w informacjach prasowych niż w rzeczywistości.
    Na przykład.

  • 10. Data: 2002-04-28 13:55:47
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 28 Apr 2002 15:42:55 +0200, "alexy" <a...@w...pl> wrote:

    >No dobra, ale jednak odbiegają - to raz. A dwa, to oprocentowanie linii
    >kredytowej jest znacznie wyższe w informacjach prasowych niż w rzeczywistości.
    >Na przykład.

    Jest to zestawienie gdzies w sieci ?
    Publikuja te tabele co jakis czas, czy to tylko o jednorazowe
    zestawienie przy rankingu ?