  • 1. Data: 2002-10-21 21:03:12
    Temat: PERFUMY DAMSKIE I MESKIE KOSMETYKI ORGINALNE
    Od: l...@p...onet.pl

    NAWIARZE WSPULPRACE I ODBIORCA 50% CENY SKLEPOWEJ HURT I DETAL 0601449530

  • 2. Data: 2002-10-21 22:17:51
    Temat: Re: PERFUMY DAMSKIE I MESKIE KOSMETYKI ORGINALNE
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (21 Oct 2002 23:03:12 +0200),
    l...@p...onet.pl był(a) napisał(a):

    >NAWIARZE WSPULPRACE I ODBIORCA 50% CENY SKLEPOWEJ HURT I DETAL 0601449530

    Jeśli płatne przelewami, to mBank będzie najlepsiejszy. Jeśli obrót
    gotówkowy, to jest problem -- brak oddziałów. Ale i tak polecam mBank
    a do wpłacania np. Lukas albo LG. W zalezności co tam masz pod ręką...
    Z uwagi na to, że mBank ma damowe ZUSy, USy i utrzymanie, jest dla
    Ciebie idealnym rozwiązaniem.

    Na przyszłość, sprecyzuj bardziej pytanie. Tyle mogę doradzić mają na
    zwględzie Twoje obecne informacje...

    ,,Ten kraj jest nasz i Wasz, nie dajmy bić się w twarz.
    Będziemy walczyć jak lwy i nie przeszkodzi nikt.,,

    Wybierz mądrze! Postaw na tych, którzy Cię nie oszukają!

  • 3. Data: 2002-10-22 05:16:36
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

    > Jeśli płatne przelewami, to mBank będzie najlepsiejszy. Jeśli obrót .....

    ROTFL

    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu

  • 4. Data: 2002-10-22 08:08:37
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > NAWIARZE WSPULPRACE I ODBIORCA 50% CENY SKLEPOWEJ HURT I DETAL 0601449530

    Nieźle ci idzie polski
    Z jakiego jesteś kraju? , jakiej narodowości ?

  • 5. Data: 2002-10-22 16:00:58
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > NAWIARZE WSPULPRACE I ODBIORCA 50% CENY SKLEPOWEJ HURT I DETAL
    > 0601449530

    Witam,

    dziecko z Legnicy, pewnie sprawdzalo sie przed klasowka z ortografii.

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 6. Data: 2002-11-07 14:57:11
    Od: "Wojtek G." <w...@w...pl>

    nie wzpólpracójeł z tymi co nie mają słownika......
    to raz a po drugie NTG