  • 1. Data: 2002-10-21 19:09:35
    Temat: karty
    Od: s...@p...onet.pl

    Mam takie pytanie ktore karty kredytowe sa lepsze to znaczy wydane w systemie
    Visa czy Mastercard ?

  • 2. Data: 2002-10-21 19:36:06
    Temat: Re: karty
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    To chyba zeleży od tego gdzie masz zamiar ich używać.

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 3. Data: 2002-10-21 19:42:21
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Mam takie pytanie ktore karty kredytowe sa lepsze to znaczy wydane w
    systemie
    > Visa czy Mastercard ?

    Co to znaczy lepsze - lepiej akceptowane???
    Dla europy (jesli to glownei tam podrozujesz) - lepszy jest Master, dla USA
    VISA :)

  • 4. Data: 2002-10-21 19:43:34
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Mam takie pytanie ktore karty kredytowe sa lepsze to znaczy wydane w
    systemie
    > Visa czy Mastercard ?

    W Polsce?Obojętne. Obie są takie same.
    Różnice ujawniają się jedynie przy przeliczaniu walut

  • 5. Data: 2002-10-21 19:46:33
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > W Polsce?Obojętne. Obie są takie same.
    > Różnice ujawniają się jedynie przy przeliczaniu walut

    W Polsce w POSach PolCardu IMHO lepsza VISA nie jest autoryzowana a MC
    niestety tak.
    No ale jesli ktos woli wieksze bezpieczenstwo to wtedy dla niego MC bedzie
    lepsze w tym wypadku.

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-10-21 19:48:32
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > W Polsce?Obojętne. Obie są takie same.
    > Różnice ujawniają się jedynie przy przeliczaniu walut

    eee nie takie same :) Mastercarda trudniej dostac :)

  • 7. Data: 2002-10-21 19:51:04
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > eee nie takie same :) Mastercarda trudniej dostac :)

    Eeeee tam, jak ktoś bardzo chce mieć MC to nie ma z tym większych problemów :-)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2002-10-21 20:44:57
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > W Polsce w POSach PolCardu IMHO lepsza VISA nie jest autoryzowana a MC
    > niestety tak.
    > No ale jesli ktos woli wieksze bezpieczenstwo to wtedy dla niego MC bedzie
    > lepsze w tym wypadku.

    To się zmienia. Autoryzacje coraz częściej występują bez względu na kartę.

  • 9. Data: 2002-10-21 20:45:58
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    napisał w wiadomości news:ap1lgv$imd$1@news.onet.pl...
    > eee nie takie same :) Mastercarda trudniej dostac :)

    A jakie dziś uzasadnienie posiadania ma karta kredytowa ??????

  • 10. Data: 2002-10-21 20:49:32
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > To się zmienia. Autoryzacje coraz częściej występują bez względu na kartę.

    Ale w POSach PolCardu MC bedzie zawsze autoryzowana natomiast Visa nie.

    --
    JaKi