  • 1. Data: 2002-10-21 19:53:40
    Temat: RE:Multibank&aparat cyfrowy HP
    Od: "Joanna" <j...@i...pl>

    >Czy ktos otrzymal w konkursie Multi GDZIE ZYJA KOLIBRY aparat >cyfrowy
    firmy HP? Poprosze o opinie na temat tego aparatu.Pozdrawiam >m

    No właśnie - czy ktoś otrzymał? Bo ja coś się nie mogę doczekać -
    wydzwaniam do nich i od wakacji słyszę " max. za dwa tygodnie dojdzie"
    "Prosimy o chwile cierpliwośći" !!! A moja cierpliwość już się kończy i nie
    podoba mi się takie olewanie klientów. W końcu poleciłam ich bank 10 osobom
    , a on okazuje się niegodny polecenia...
    Czy inne nagrody dotarły ? Podobno aparatu jeszcze nikt nie dostał...
    ?

    Joanna

  • 2. Data: 2002-10-22 10:51:26
    Temat: Re: RE:Multibank&aparat cyfrowy HP