  • 1. Data: 2002-11-30 10:11:24
    Temat: GTFI FIO Obligacji Skarbowych - czy teraz kupowac?
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Przez 3 ostatnie notowania wartosc jednostki spadala
    http://www.gtfi.pl/ind/archiwum_all.php3.

    Waham sie, czy teraz kupowac - chyba dobry moment?
    Chociaz w poniedzialek moze sie odbic...

    --
    Robert

  • 2. Data: 2002-11-30 12:57:58
    Od: "Figaro" <f...@s...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Przez 3 ostatnie notowania wartosc jednostki spadala
    > http://www.gtfi.pl/ind/archiwum_all.php3.
    >
    > Waham sie, czy teraz kupowac - chyba dobry moment?
    > Chociaz w poniedzialek moze sie odbic...

    Jak teraz zlecisz przelew na poniedziałek, to kupisz dopiero we wtorek. A
    czy teraz kupować ? - kto to wie ? Ja kupiłem półtora tygodnia temu i
    jestem trochę w plecy. Zaczynam sie zastanawiać, czy lokata nie była
    lepszym rozwiązaniem.

  • 3. Data: 2002-11-30 13:17:23
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asachn$iht$1@news.tpi.pl, Figaro wrote:
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jak teraz zlecisz przelew na poniedziałek, to kupisz dopiero we
    > wtorek.

    Tak, zdaję sobie sprawę.

    > A czy teraz kupować ? - kto to wie ?

    No wiem, ale ciekaw jestem opinii i prognoz.

    > Ja kupiłem półtora
    > tygodnia temu i jestem trochę w plecy. Zaczynam sie zastanawiać, czy
    > lokata nie była lepszym rozwiązaniem.

    Chyba za wczesnie na takie watpliwosci - no chyba ze planowales inwestowac
    na okres kilkumiesieczny tylko? (To fundusz obligacji nie jest wtedy
    najlepszym wyborem chyba.)

    --
    Robert

  • 4. Data: 2002-11-30 17:55:10
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > No wiem, ale ciekaw jestem opinii i prognoz.

    Prognozy nie jestem w stanie zrobić ;-) Ale mam ustawiony przelew na poniedziałek.
    Czy dobrze zrobiłam okaże sie we środę ;-))))

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2002-11-30 18:35:04
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:6aec.0000013b.3de8fb7d@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > Prognozy nie jestem w stanie zrobić ;-) Ale mam ustawiony przelew na
    > poniedziałek.

    No ja właśnie też - i się zastanawiam, co z tym zrobić: usunąć, czy może
    zwiększyć jej kwotę, bo skończyła mi się lokata w Lukasie. Jakby się tak
    łatwo nie modyfikowało zleceń, to by człowiek miał spokój i sie nie
    zastanawiał :)

    > Czy dobrze zrobiłam okaże sie we środę ;-))))

    Dlaczego dopiero w środę?

    Tzn. przepraszam, dlaczego *już* w środę?

    Ee... w którą środę?

    :)

    --
    Robert

  • 6. Data: 2002-11-30 18:50:07
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > Dlaczego dopiero w środę?
    >
    > Tzn. przepraszam, dlaczego *już* w środę?
    >
    > Ee... w którą środę?
    >
    > :)

    W "tę" środę ;-))) (04.12.02). Jak dobrze kombinuję, to wygląda to tak: w
    poniedziałek przelew, we wtorek nabycie jednostek, w środę widoczny efekt wtorkowego
    nabycia (tzn. widać w środę, czy dalej spadło). Jeżeli się mylę, to mnie sprostuj,
    please. Zaczynam się w tym gubić :((((
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2002-11-30 18:59:35
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:6aec.00000155.3de9085e@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

> [...]
    > widoczny efekt wtorkowego nabycia (tzn. widać w środę, czy dalej
    > spadło). Jeżeli się mylę, to mnie sprostuj, please. Zaczynam się w

    Ty? Przecież to Ty jesteś wprawiona w GTFI OS - ja pierwszy raz w życiu będę
    kupował.

    Ale nie jest tak, że jak zakup we wtorek, to za cenę nabycia poniedziałkową?
    To już we wtorek po 19 widać, czy spadło dalej czy spadło bliżej ;)
    No to jeśli chodzi o wybór momentu nabycia, natomiast faktyczny efekt
    decyzji nabycia w ogóle to chyba można dopiero ocenić w którąś tam środę
    kiedyś tam ... może za rok ... może za dwa - kto wie, co przyniesie
    przyszłość?

    Jeśli się mylę, to mnie sprostuj (szczególnie w tej ostatniej kwestii ;) ).

    --
    Robert

  • 8. Data: 2002-11-30 19:21:24
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > Ty? Przecież to Ty jesteś wprawiona w GTFI OS

    No niby tak ;-)

    > Ale nie jest tak, że jak zakup we wtorek, to za cenę nabycia poniedziałkową?
    Wiesz nie wiem, wydaje sie to prawdopodobne, ale dzisiaj już nie chce mi się czytać
    ;-)))
    > To już we wtorek po 19 widać, czy spadło dalej czy spadło bliżej ;)
    Wtedy tak.
> [...]
    > decyzji nabycia w ogóle to chyba można dopiero ocenić w którąś tam środę
    > kiedyś tam ... może za rok ... może za dwa - kto wie, co przyniesie
    Chyba pójdę do wróżki ;-))))))))))))))))

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2002-11-30 21:39:31
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:6aec.00000165.3de90fb3@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > Wiesz nie wiem, wydaje sie to prawdopodobne, ale dzisiaj już nie chce
    > mi się czytać ;-)))

    To ewentualnie sobie zabukmarkuj i przeczytasz jutro, jak wrócisz od wróżki:

    http://groups.google.com/groups?selm=aru1h0%241de%24
    1%40foka.acn.pl

    --
    Robert

  • 10. Data: 2002-11-30 22:37:42
    Od: m...@p...onet.pl

    Czy w : GTFI FIO Obligacji Skarbowych jest jakaś opłata za nabycie akcji czy mi
    sie wydaje w ich TOIP występuje pozycja 1,2% rocznie Koszty obciążające Aktywa
    co to wogóle jest??Wogóle co się płaci?? Czy lepsza jest UNIKORONA?? KTO WIE??