  • 11. Data: 2014-12-07 22:04:55
    Temat: Re: GRUPO powstan !!!!!!!!!!!!
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Siema Totus żyjesz ?. Grywasz co jeszcze ?

    Tak. Nie grywam bo to co robię to nie jest gra. Handluje na kontraktach bez
    przerwy (choć ściśle mówiąc to obrót kontaktami to nie jest handel - ale
    mniejsza o detale). Właśnie mija najgorszy rok w mojej historii na gpw. Mam
    potężną stratę. Pierwsza strata roczna od 8 lat. Smutek.

  • 12. Data: 2014-12-13 14:09:00
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

> [...]
    > Mam
    > potężną stratę. Pierwsza strata roczna od 8 lat. Smutek.

    Na kontraktach na gpw handlujesz ?. Przecież od dwóch lat odkąd Donek
    zapierdzielił kasę OFE, które to mogły ładować tylko w nasze rodzime spólki,
    to WGPW stoi w praktycznie w miejscu.

    Endriu

  • 13. Data: 2014-12-13 14:56:41
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Na kontraktach na gpw handlujesz ?. Przecież od dwóch lat odkąd Donek
    > zapierdzielił kasę OFE, które to mogły ładować tylko w nasze rodzime
    > spólki, to WGPW stoi w praktycznie w miejscu.

    Tak. Wszystkie główne ruchy na giełdach są za sprawą polityków. GPW rosło bo
    politycy wymyślili OFE teraz stoi bo zmniejszyli transfery. Tak mówisz. Na
    giełdach amerykańskich jest podobnie. Drukują to rośnie. Horyzont na GPW
    trwa dłużej niż 2 lata ale zmienność w 2014 drastycznie spadła. Zbliża się
    wybicie. Będzie wybicie to wrócę do zdrowia.
    Naturalny ruch cen to ich spadek. Na skutek wzrostu wydajności, na skutek
    gubienia i niszczenia pieniędzy oraz wycofywania ich z obiegu w inne miejsca
    niż banki. Cały wzrost cen jest na skutek psucia pieniądza przez polityków.

  • 14. Data: 2014-12-13 20:45:36
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Zbliża się wybicie. Będzie wybicie to wrócę do zdrowia.

    Ale na którym instrumencie i w którą strone ?.

    Endriu

  • 15. Data: 2014-12-13 21:04:52
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Ale na którym instrumencie i w którą strone ?

    Na kontrakcie. Strona nie ważna.

  • 16. Data: 2014-12-13 21:15:14
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Na kontrakcie. Strona nie ważna.

    Znaczy się na wybicia na jakiś mizernych tf-ach "handlujesz" ?.

    --
    Endriu

  • 17. Data: 2014-12-13 21:58:15
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Znaczy się na wybicia na jakiś mizernych tf-ach "handlujesz" ?.

    Nie wiem co to są tf-y. Handluje kontaktami na wig20.

  • 18. Data: 2014-12-13 22:16:29
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Nie wiem co to są tf-y. Handluje kontaktami na wig20.

    Totus nie ściemnaj.

    --
    Endriu

  • 19. Data: 2014-12-13 22:37:24